Terug naar overzicht
hallo,als je voor echte trouwschoenen wilt gaan kan je bij lieben in genk of lecoq in lommel wel gaan.als je voor schoenen wilt gaan die je kan afdragen kan je bij bogeman in genk, poels in shopping 3 in genk enzo gaan. de betere schoenwinkels hebben ook wel schoenen die je op een trouwdag kan dragen.ik heb mijn schoenen bij gewone schoenwinkel gekocht en deze zijn iets donkerder dan mijn trouwkleed en heb ze maar 50 euro betaald, want vind de echte trouwschoenen toch veel kosten.groetjesheidi
Hallo,Ik heb die van mij gekocht bij Lecoq te Lommel. Ik verkoop ze trouwens ook, omdat ik inmiddels al getrouwd ben!Je kan me altijd mailen indien interesse op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
Ik heb de mijne ook gewoon in de schoenenreus gekocht voor maar 14,95€!Je doet ze maar 1 keer aan, dus dan hoeft dat toch niet zo duur te zijn?Ik had licht goudkleurige pumps gevonden en ze gingen er schitterend onder.
Bij schoenen timmers in zonhoven of in maasmechelen. ze kosten daar 130 euro maar ze zijn echt een genot aan de voeten.je kan zeggen, 'ik draag ze maar ene keer en ze moeten goedkoop zijn' MAAR denk eraan dat je er een hele dag op moet lopen en ze dus echt wel makkelijk moeten zijn! een bruid met zere voeten is echt niet leuk voor haar! ps : in de bruidswinkel betaal je toch wel 180 euro voor schoenen!
Moest je er geen vinden, ik heb de mijne dus in onderstaande winkel gekocht, ze zijn ivoorkleurig, je mag ze hebben voor 40 euro, maar je moet ze wel zelf komen halen dan in maasmechelen.als je meer info wilt of een foto, mail me dan maar op sandra.weytjens@dvvlap.begroetjes