Terug naar overzicht
je kan vb ook een huwelijksreislijst aanleggen.Wij hebben zelf gekozen voor een hele dure reis, omdat we in het buitenland trouwen. Voor ons was de reis zelfs belangrijkers als ons feest. Maar dat is een keuze die ieder voor zichzelf maakt he.wij zijn allebei nogal reisverslaafden namelijk.
Dag Melissa,Ik denk dat je soms last minute reizen kan boeken naar plaatsen die niet te ver zijn & ook een goed klimaat hebben voor Januari: denk maar aan de Canarische eilanden,Malta, Cyprus, Mallorca, etc.In jouw plaats zou ik bepaalde websites op internet in het oog houden: bijv. thomas cook, jetair, tui travel etc. Wij hebben een weekje naar Cyprus geboekt in midden oktober voor 580 euro (vlucht & appartment inbegrepen). Dat was met Budgettravel. Ik weet niet of die in België ook bestaan, want wij wonen in Ierland & we vertrokken vanuit Dublin. Die reis hebben we pas 1 week tevoren geboekt. En midden oktober was het daar nog 30°C! Ik denk dat het in Januari ook nog 20-25°C is.Of ga eens praten met een reisagent in jouw buurt! Ik ben vrij zeker dat ze een reis kunnen voorstellen dat aan jouw budget voldoet.Groetjes,Lore
Hoi MelissaCyprus, Egypte, Canarische Eilanden, Marokko zijn enkele bestemmingen waar het in de winter goed weer is normaal. Qua prijs zit je best met marokko of EgypteSucces alvast!!xxx
Ga naar Thailand!Boek je ticket vroeg genoeg (komt goedkoper uit) en ter plekke is alles goedkoop, je kan daar echt voor nierts reizen!