Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pasbeurt,wat te verwachten?

6-11-2007 21:13:10
Hallo,
Binnenkort ga ik voor de allereerste maal bruidsjurken passen, in Amiga Pronovias in Breda(Nl), omdat ik een Pronovias-fan ben. Ik vind dat ze prachtige trouwkledij hebben.Nu, ik weet niet goed wat ik moet verwachten van die pasbeurt. Hoelang duurt dat, hoeveel kleedjes worden gemiddeld gepast, helpt men eerlijk met de keuze of probeert men je gewoon de duurste kledij te verkopen ? Wordt er dan ook ineens schoenen en lingerie bij gepast of niet? (misschien rare vragen, maar ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat)...
alle info is heel welkom! Ook over de winkel (voor diegenen die er al zouden geweest zijn)

Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Ann B.
08/08/08

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 587

Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik6-11-2007 21:37:59

Hoi Ann,

Bij mij ging het zo: de verkoopster vroeg me of ik al ongeveer een idee in m'n hoofd had - dan hebben we de rekken overlopen en mocht ik aangeven welke jurken mijn smaak waren. Die heb ik dan gepast en op basis van mijn commentaar op elk kleed zocht de verkoopster mee naar andere jurken die meer in de lijn van mijn verwachtingen lagen. In de derde winkel was het bij mij al raak. Heb enkel nog maar mijn kleed besteld, maar als die bepaalde winkel ook schoenen en lingerie aanbiedt kan het best zijn dat je daar ook al ineens uit mag kiezen. Ikzelf ga daar nog eens voor zien in andere winkels. De schoenen moet je wel gekozen hebben tegen de eerste definitieve pasbeurt, omdat ze dan de lengte van je kleed bepalen.
Hopelijk heb je hier wat aan?

Groetjes,
Tamara
www.080808.tk

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik6-11-2007 21:59:06

Hallo Ann,

Bij een eerste pasbeurt bevragen ze inderdaad eerst waar jouw voorkeur naartoe gaat. Ik mocht eerst in de boeken kijken en aanduiden wat ik mooi vond, zodat de mensen wisten in welke richting ik wou gaan.
Daarna mocht ik de rekken eens overlopen en zeggen wat ik wou passen.
Ik heb zoveel kleedjes mogen passen als ik zelf wilde. Ze hadden zeer veel geduld. Ben in 4 verschillende winkels geweest, en de winkel waar ik uiteindelijk mijn keuze vond, daar ben ik ongeveer 2 uurtjes binnen geweest. Ik hoor ook dat ze meestal een 2 tal uren voorbehouden voor elke bruid die voor de eerste keer komt passen.

Veel succes ermee!!

Groetjes

Lieselot

Els
27-9-2008
 Meld misbruik7-11-2007 9:57:35

Hallo,
Wij trouwen op 27/09/2008 en ik ben ook al in Pronovias Breda geweest.Ze zijn er supervriendelijk en proberen absoluut niet het duurste kleed aan te smeren. Het meisje dat me hielp was nog vrij jong, superlief maar ze snapte duidelijk mijn smaak niet. Ik heb specifiek gezegd wat ik niet wilde en toch haalde ze elke keer zo'n kleed boven. Toch een goede ervaring, al heb ik mijn kleedje nog niet gevonden.
Groetjes
Els

Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik7-11-2007 12:23:26

Hallo,

Ik ben ook naar Amiga in Breda geweest. Ik twijfelde tussen 2 modellen van pronovias en in deze winkel hadden ze beide zodat ik mooi kon vergelijken. Hele mooie winkel, veel keuze, en superservice. Ik had een hele leuke verkoopster, mocht alles passen wat ik wou (heb 2u gepast), en ze gaf ook eerlijke commentaar (zoals dat is te zwaar voor jou, met dit model komt je figuur beter uit,...). Dit is misschien meer een mentaliteitsverschil met België maar ik vond het super, je wil er toch op je voordeligst uitzien!!!
Er is maar één nadeel: de prijzen liggen een pak hoger dan in Beldië. Ik heb mijn jurk (een ander modelletje dan ik in gedachten had) uiteindelijk bij Maxim's in Mechelen gekocht, daar was ze bijna 600 euro goedkoper!!!

Groetjes,
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info