TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
8-8-2008
|
6-11-2007 21:37:59
Hoi Ann,
Bij mij ging het zo: de verkoopster vroeg me of ik al ongeveer een idee in m'n hoofd had - dan hebben we de rekken overlopen en mocht ik aangeven welke jurken mijn smaak waren. Die heb ik dan gepast en op basis van mijn commentaar op elk kleed zocht de verkoopster mee naar andere jurken die meer in de lijn van mijn verwachtingen lagen. In de derde winkel was het bij mij al raak. Heb enkel nog maar mijn kleed besteld, maar als die bepaalde winkel ook schoenen en lingerie aanbiedt kan het best zijn dat je daar ook al ineens uit mag kiezen. Ikzelf ga daar nog eens voor zien in andere winkels. De schoenen moet je wel gekozen hebben tegen de eerste definitieve pasbeurt, omdat ze dan de lengte van je kleed bepalen. Hopelijk heb je hier wat aan?
Groetjes, Tamara www.080808.tk
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
6-11-2007 21:59:06
Hallo Ann,
Bij een eerste pasbeurt bevragen ze inderdaad eerst waar jouw voorkeur naartoe gaat. Ik mocht eerst in de boeken kijken en aanduiden wat ik mooi vond, zodat de mensen wisten in welke richting ik wou gaan. Daarna mocht ik de rekken eens overlopen en zeggen wat ik wou passen. Ik heb zoveel kleedjes mogen passen als ik zelf wilde. Ze hadden zeer veel geduld. Ben in 4 verschillende winkels geweest, en de winkel waar ik uiteindelijk mijn keuze vond, daar ben ik ongeveer 2 uurtjes binnen geweest. Ik hoor ook dat ze meestal een 2 tal uren voorbehouden voor elke bruid die voor de eerste keer komt passen.
Veel succes ermee!!
Groetjes
Lieselot
|
|
Els
27-9-2008
|
7-11-2007 9:57:35
Hallo, Wij trouwen op 27/09/2008 en ik ben ook al in Pronovias Breda geweest.Ze zijn er supervriendelijk en proberen absoluut niet het duurste kleed aan te smeren. Het meisje dat me hielp was nog vrij jong, superlief maar ze snapte duidelijk mijn smaak niet. Ik heb specifiek gezegd wat ik niet wilde en toch haalde ze elke keer zo'n kleed boven. Toch een goede ervaring, al heb ik mijn kleedje nog niet gevonden. Groetjes Els
|
|
Annelies
17-5-2008
|
7-11-2007 12:23:26
Hallo,
Ik ben ook naar Amiga in Breda geweest. Ik twijfelde tussen 2 modellen van pronovias en in deze winkel hadden ze beide zodat ik mooi kon vergelijken. Hele mooie winkel, veel keuze, en superservice. Ik had een hele leuke verkoopster, mocht alles passen wat ik wou (heb 2u gepast), en ze gaf ook eerlijke commentaar (zoals dat is te zwaar voor jou, met dit model komt je figuur beter uit,...). Dit is misschien meer een mentaliteitsverschil met België maar ik vond het super, je wil er toch op je voordeligst uitzien!!! Er is maar één nadeel: de prijzen liggen een pak hoger dan in Beldië. Ik heb mijn jurk (een ander modelletje dan ik in gedachten had) uiteindelijk bij Maxim's in Mechelen gekocht, daar was ze bijna 600 euro goedkoper!!!
Groetjes, Annelies
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|