Terug naar overzicht
hallo!Ik denk niet dat ik hier een link kan plaatsten maar op een spaanse site van Vogue vindt je de namen van de kleedjes + prijs. Tik volgende termen in op google en je raakt er wel: coleccion pronovias 2008 price. De kleedjes beginnen vanaf 900 en gaan tot een 1700. Wil je eentje van een specifieke ontwerper, dan mag je op een veel hogere prijs rekenen. Veel plezier er mee!
Ik heb voor mijn kleed (Model "Nicole")1440 euro betaald bij Moderna in Schepdaal.Inderdaad heeeeeeeel mooie collectie. Ik voel mezelf precies een prinsesje in mijn kleed ;-)Katleen
Hallo, Mijn Pronovias kleedje model Lorna kost 1290 euro. Ik heb het gekocht bij Pierre-Yves te Aalst.Groetjes, Vanessa
mijn kleedje is het model nieve van de 2008-collectie. het koste 840 euro, maar is wel het goedkoopste van die collectie.groetjes,nele
Hey,Ik heb Nepal van Pronovias en dat kost 1040 euro. Ben in twee bruidswinkels geweest, en de prijs was telkens identiek, dat is misschien ook belangrijk om te weten. Maar bij Maxim's waar ik het gekocht heb in Mechelen moet je geen extra kosten betalen voor retouches, die zijn daar gratis, dus was de keuze snel gemaakt!Geniet er nog van,Tania
En weet iemand wat san patrick van pronovias kost?
Hey meidenheeft iemand de site waarnaar Soetkin verwijst reeds gevonden? Ik ben er al naar op zoek gegaan, maar blijk deze niet te vinden. Als iemand hiervan de link heeft is deze steeds welkom!GroetjesEllen21-06-08