Terug naar overzicht
Hoi,ik heb een kleed gekocht met een sleep maar dat kan achteraf weggestoken worden zodat het net een kleed is zonder sleep en dan kan je gemakkelijk dansen.groetjes stephanie
hoiook ik had een kleed met een sleep dat je kon inknopen maar ik heb dat niet gedaan en ik had er geen last van niet tijdens de dag en ook niet tijdens het dansen.ik zou zeker hetzelfde kleed weer nemen.grtz
Hey,ik had ook een mooie sleep en ik vond het prachtig. Je moet een beetje opletten op de trap enzo, maar voor de rest heb je er geen last van. Ik voelde mij net een prinses. Op het dansfeest heb ik de sleep naar binnen geknoopt, tot het lint loste. Daarna heb ik hem gewoon gebruikt als accessoire om mee te zwieren tijdens het dansen en dat vond ik ook heel leuk.Groetjes,Lieve
Ik had ook een kleed met een sleep. Wilde ik op voorhand niet, maar het was verliefdheid op het eerste zicht en die sleep zorgde alleen maar voor nog wat meer prinsessengehalte.Het is efkes misgegaan bij de openingsdans... Mijn schoonmoeder had de sleep schoon opgeknoopt maar had gemist van lintjes waardoor mijn buitensleep ineens loste en mijn man erop getrapt is (het was een swing als openingsdans).Resultaat was een scheurtje (niet erg want je ziet er intusen niets meer van, mijn schoonmoeder heeft het vermaakt en gelukkig was het gewoon een stikking die losgekomen was). Grootste nadeel was dat het lint ook gescheurd was en de sleep daarna niet meer kon knopen waardoor ik niet meer ging kunnen dansen met manieren. Gelukkig heeft mijn schoonzusje er dan gewoon een knobel in gedraaid. Van zicht viel het nog mee en ik kon tenminste verder lol maken.Maar ik zou dus zeker opnieuw voor een sleep gaan!!!GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be
Hallo,ook ik had een sleep. Oorspronkelijk had het model dat ik koos een kortere sleep maar ik heb er een half metertje laten bijmaken. Ik ben zoooo blij dat ik fat gedaan heb en ik zou direct weer voor dat kleed kiezen met die sleep. Voor zo'n dag als je dat mooi vindt moet je er zeker voor gaan. Mijn sleep is om te dansen vastgemaakt aan mijn top en zo kon ik dansen.Ik kan een sleep alleen maar aanraden!Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Ik raad je aan om naald en draad mee te nemen. Ik had een sleep die omhoog werd gebonden op het avondfeest. Maar toen ik ging zitten knapte het lusje. Ik had wel veiligheidsspelden bij, maar die zijn natuurlijk niet sterk genoeg voor die zware stof. Voor de rest geen enkel probleem overdag.
hey,bij mij hadden ze in de bruidswinkel op 2 plaatsen 3 haakjes vastgemaakt (zo van die haakjes die je ook in een bh vind). s'Avonds kon ik die haakjes in elkaar hangen en mijn sleep was weg.Van de haakjes zelf heb ik nog geen foto's maar ik kan je wel foto's doormailen van mijn kleed met sleep los en met sleep vast.Groetjes wendy
Hey allemaal Heel hard bedankt voor jullie reacties. Ik wilde eerst ook geen kleed met sleep nemen, maar ben op een kleedje verliefd. ik wist niet dat je de sleep kon vastmaken.Wendy, ik ben zeer geïnteresseerd in die foto's je kan ze mij bezorgen via ellenvandenblock@hotmail.com.Alvast bedankt allemaal!GroetjesEllen 21-06-08