Terug naar overzicht
Ik heb eerder gepost dat ik een pakket voor huwelijksliturgie heb. ik zal je dat door sturen. groetjesanneleen@jufanneleen.be
Dag bruidjes!Ik zou ook wel nog wat voorbeeldjes kunnen gebruiken.Zouden jullie zo lief willen zijn en het ook naar mij sturen aub? Jullie zouden er mij een enorm groot plezier mee doen!Groetjes, Miekemieke_vansieleghem@hotmail.com
Hoi Kimberly,Op http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm vind je heel veel voorbeeldenGroetjesKristel
Hallo,Alles over het samenstellen van de misviering is ook bij mij welkom.Groetjes,Stefaniesteftjederous@hotmail.com
ook graag naar mij op petrapatyn@yahoo.com
Ook els_maurissen@hotmail.com mogen jullie aan het lijstje toevoegen.Bedankt alvast!
voor mij ook graag enkele vb van misboekjes aub alvast bedankt aan allen marc.bosmans5@telenet.bexxx
hallo,ik ga er ook stilaan aan beginnen, dus zou ik ook graag wa voorbeelden hebben hoe een mis eruit ziet.steve-stoffels0605@hotmail.comgroeten,
Hoi allemaal,ons misboekje zit gisteren in elkaar, althans de eesrte versie. Ik heb het doorgemaild naar onze voorganger en die gaat het nakijken. Als julie ook graag een eerste versie hebben, moet je maar een mailtje sturen, dan reply ik het met bijlage. De trouwbelofte zit er nog niet in, want daar willen mijn vriend en ik samen nog eens wat tijd voor uitrekken om die te schrijven, of samen te stellen uit andere voorbeelden. Ik heb ook een achttal documenten boordevol teksten, geranschikt volgens o,nderdeel, die zal ik ook bijvoegen als je daarnaar vraagt.coxinge@netscape.netGroetjes,Inge.5/7/2008
Voor mij ook graag enkele voorbeelden van misboekjes.Ben er al aan begonnen maar geraak niet meer verder... trouw is voor 9 mei 2008alvast bedankt!!
ps: mijn adres is tinatje1986@hotmail.com