Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor thema's?

  7-11-2007 10:16:41
Hallo iedereen!

Wij zijn op dit moment aan het nadenken over een thema op onze trouw. Dit zal dan vooral doorgetrokken worden op de uitnodigingen, eventueel in de viering en bij de tafelverdeling 's avonds. Ik had gedacht (zoals vele anderen hier) aan de Liefde is... cartoons, maar mijn vriend vindt dit te flauw. Ook hadden we al gedacht aan reizen, maar dat wordt ook zoveel gebruikt...
Wij noemen elkaar patatje en frietje en dachten eerst hier iets mee te doen, maar een afbeelding van een patat of een friet is nu ook niet zo romantisch hé. Tenzij jullie andere ideeën hebben?
Hoe pakken (pakten) jullie jullie centrale thema aan?

Groetjes,
Inge
14/06/08

Inge
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 847


Ilse

 Meld misbruik7-11-2007 10:30:01

Wat super leuk is als thema : allemaal plaatsen nemen waar jullie al geweest zijn: vakantiebestemmingen, jullie geboorteplaats, woonplaats van jullie ouders, ... en daar elke keer een foto van jullie twee! Je kunt dan de bestemming nemen als tafelnaam en op het menu een foto van jullie beiden nemen op de bestemming! Is echt leuk en mooi!
Andere opties :
Gezamenlijk hobby, kleurnamen, snoepnamen, bloemennamen.
Persoonlijk vind ik die liede is cartoons ook een beetje flauw, niet echt persoonlijk! Het moet iets zijn dat jullie graag hebben, waarin de mensen jullie herkennen!
Veel succes ermee!



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik7-11-2007 11:09:20

Ik denk wel dat je daar iets mee kan doen met dat patatje en frietje. ken je niemand die goed kan tekenen en die met die 2 elementen niet leuks kan doen? een cartoon of zoiets? Zou een heel persoonlijke uitnodiging zijn...

groetjes



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik7-11-2007 17:36:49

ik zou inderdaad ook iets doen met het 'frietjes en patatjes'-tema. als jullie elkaar zo noemen dan vind ik dat superorigineel en ook best toch wel romantisch. je kan bijvoorbeeld zoals hier beneden gezegd met cartoons werken. op de ene tafel een friet als lichaam met jouw hoofd erop, op de andere tafel een patat getekend met het hoofd van je vriend, je kunt de cartoon iets laten doen voor de andere tafel (bv voetballen als je vriend dat doet). Of voor nog een andere tafel doen alsof de patat de friet opeet....
lijkt me wel leuk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...