Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum

7-11-2007 11:09:48
hoi iedereen,

Zijn er nog mensen die trouwen in juni 2008 en hoever staan jullie al met de voorbereidingen ?

Groetjes

sabrina

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 717

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik7-11-2007 11:43:27

dag Sabrina,
Wij trouwen op 21 juni 2008.
alle grote lijnen staan vast en alles en iedereen is geboekt.
feestzaal - vip bus - fotograaf - videograaf - kapster aan huis - kerk - gemeente (aangifte op 21 december) - ceremoniemeester - dj - bruidskindjes - bruidskleed...
En hoe ver sta jij?

groetjes en suvves met planning!

Angela

Nu beginnen de details...

Cathy
21-6-2008
 Meld misbruik7-11-2007 12:16:41

Hallo,

Wij trouwen op 21 juni 2008.
Wij hebben een feestzaal, kerk,misboekjes ben ik mee begonnen,gemeente(officieel pas 6 maand vooraf), dj,getuigen,kapster heb ik al een idee, vervoer is mijn toekomstige mee bezig...
de zoektocht naar een kleed begint volgende week dinsdag en de uitnodigingen hebben we ook eens bekeken en mss gaan we er zelf maken.
Moet nu dringend op zoek naar een fotograaf

Nog veel plezier met de voorbereidingen!!
Groetjes

marie
12-7-2008
 Meld misbruik7-11-2007 12:44:12

hallo,
wij trouwen op 28 juni 08, de kerk, het gemeentehuis en de feestzaal zijn al in orde. we hebben 4 vrienden gevraagd om foto's te nemen(fotografen zijn verschrikkelijk duur!!!!), met misboekje heb ik al verschillende ideetjes, ben zaterdag trouwkleed gaan passen, volgende week woensdag ga ik naar aalst en daarna beslis ik welke ik koop.
groetjes

Kizzy
21-6-2008
 Meld misbruik7-11-2007 16:36:57

Hey,

hier nog iemand die op 21 juni 2008 trouwt :).
Bij ons liggen kerk, stadhuis en feestzaal vast, DJ (vriend van ons) fotograaf en videograaf zijn geboekt, getuigen en bruidskindjes zijn gevraagd. Mijn neef is ceremoniemeester en hij zorgt ook voor het vervoer (wachten nog op bevestiging welke auto's beschikbaar zijn).
Nu zaterdag ga ik de eerste maal kijken voor een trouwjurk.
Voor de trouwringen en uitnodigingen willen we een kijkje nemen op de trouwbeurs van Gent in januari.
Dus de "belangrijkste dingen" staan al vast.

Hoe staat het met jouw voorbereidingen?

Groetjes,
Kizzy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...