Terug naar overzicht
dag Sabrina,Wij trouwen op 21 juni 2008.alle grote lijnen staan vast en alles en iedereen is geboekt.feestzaal - vip bus - fotograaf - videograaf - kapster aan huis - kerk - gemeente (aangifte op 21 december) - ceremoniemeester - dj - bruidskindjes - bruidskleed...En hoe ver sta jij?groetjes en suvves met planning!AngelaNu beginnen de details...
Hallo,Wij trouwen op 21 juni 2008.Wij hebben een feestzaal, kerk,misboekjes ben ik mee begonnen,gemeente(officieel pas 6 maand vooraf), dj,getuigen,kapster heb ik al een idee, vervoer is mijn toekomstige mee bezig...de zoektocht naar een kleed begint volgende week dinsdag en de uitnodigingen hebben we ook eens bekeken en mss gaan we er zelf maken. Moet nu dringend op zoek naar een fotograafNog veel plezier met de voorbereidingen!!Groetjes
hallo, wij trouwen op 28 juni 08, de kerk, het gemeentehuis en de feestzaal zijn al in orde. we hebben 4 vrienden gevraagd om foto's te nemen(fotografen zijn verschrikkelijk duur!!!!), met misboekje heb ik al verschillende ideetjes, ben zaterdag trouwkleed gaan passen, volgende week woensdag ga ik naar aalst en daarna beslis ik welke ik koop.groetjes
Hey,hier nog iemand die op 21 juni 2008 trouwt :).Bij ons liggen kerk, stadhuis en feestzaal vast, DJ (vriend van ons) fotograaf en videograaf zijn geboekt, getuigen en bruidskindjes zijn gevraagd. Mijn neef is ceremoniemeester en hij zorgt ook voor het vervoer (wachten nog op bevestiging welke auto's beschikbaar zijn). Nu zaterdag ga ik de eerste maal kijken voor een trouwjurk.Voor de trouwringen en uitnodigingen willen we een kijkje nemen op de trouwbeurs van Gent in januari. Dus de "belangrijkste dingen" staan al vast.Hoe staat het met jouw voorbereidingen?Groetjes,Kizzy