Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Ook wij trouwen in de zomer van 2008 en gaan onze uitnodigingen niet meer dan 2 maand op voorhand versturen. Zoals je zelf zegt: jullie beste vrienden en familie zijn waarschijnlijk al op de hoogte van de datum, dus die zullen dan zeker niet op vakantie gaan. Groetjes en veel succes, Charlotte
yep, 8 weken op voorhand...
Wij gaan onze uitnodigingen toch vroeger sturen hoor...We trouwen op 16/08/08, maar gaan waarschijnlijk zelf nog op vakantie in juli. Eens terug thuis zijn er nog maar een paar weken over.Ik wil dus dat de genodigden verwittigen voor 30/06, zodat ik daarna tijd heb om uit te pluizen wie nog niet verwittigd heeft. Dan is er nog tijd genoeg om die mensen op te bellen.
Meestal wordt 6-8 weken op voorhand genomen. Hebben wij ook gedaan.
hoi,ik denk dat wij zo van die 'save the dates' gaan sturen, in america doen ze dit vaak. daarop staat vb hou je 8 augustus vrij? dan trouwen wij! Dan weten de mensen die er rekeing mee willen houden wanneer we trouwen, want als ze op verlof willen gaan of zo.. je weet maar nooit. Is natuurlijk wel een extra kost, maar ja...groetjes
Wij trouwen half juli, nu heb ik de genodigden voor het avondfeest reeds een save-the-date kaart verstuurd, zo zijn ze toch al op de hoogte van onze datum. De uitnodigingen zelf worden dan ook gewoon 6-8weken op voorhand verstuurd.Veel succes!
Hoi,Ook wij trouwen in augustus en zitten dus een beetje met hetzelfde probleem. De meeste vrienden en familieleden weten al wel wanneer het is, en we zijn van plan op de kerstkaartjes dit jaar idd te zetten "houden jullie 0808080 vrij? want dan trouwen wij".Met vriendelijke groeten,Tamarawww.080808.tk
Hey Tamara,Eigenlijk wel een schitterend idee! Vermelden op je trouwkaart dat ze 080808 (dat is ook onze trouwdatum)moeten vrijhouden! Ik denk dat wij dit zullen doen, zo zijn we zeker ;-)Alvast bedankt allemaal voor jullie tips en reacties!!!Groetjes,Nathalie