Terug naar overzicht
Hallo,wij gingen ook langs in 't Krekelhof. We hebben heel hard getwijfeld tussen deze zaal en 't Brouwershof. Uiteindelijk is het deze laatste zaal geworden, voornamelijk omwille van de prijs. Daar kan je je wijnen zelf meebrengen en krijg je de andere dranken aan groothandelsprijzen. Een enorm voordeel. Daarna was de beslissing snel gemaakt. Maar wij vonden de receptieruimte in 't krekelhof zeer ruim en twijfelden daarom nog. De eigenaars waren ook zeer vriendelijk. Moeilijke keuze. Veel succes!
Hallo,Wij zijn ook gaan kijken in t krekelhof in gooik maar dat was nogal duur. Het brouwershof is goed maar de zaal is nogal klein vind ik. mijn zus is daar getrouwd en had 100 genodigden en het was vrij druk.Ik weet nu niet in welke regio je zoekt maar in Herzele heb je De Bataaf en dat is een hele mooie zaal en goed van prijs en eten.
Hallo,ik ben al naar een trouwfeest geweest in het Krekelhof en het eten was zeer goed en de zaal was mooi, maar je mag inderdaad niet teveel volk uitnodigen of het wordt te krap. Als het mooi weer is, heb je buiten uiteraard ook een gezellige receptieruimte en er is voldoende parking.
Wij zijn in het krekelhof getrouwd!En ik kan u verzekern het was echt super. We hebben de zaal boven genomen met de tent erbij. De receptie is buiten doorgegaan op terras en tent( deze stond boven open), kan heel veel volk op.De hapjes waren heel lekker (heb er zelf wel geen van gegeten) we hebben s middag met de korte korte familie daar gegeten. Dat was super lekker, een menu van 50€/persoon met wijnen erbij. echt heel lekker. en 'savonds hebben we een buffet gedaan met zitplaatsen voor 120 man ( die heel goed in de zaal konden)en de tent met staan tafels erbij. alles was super lekker en we hebben 's nachts nog een kaasbuffet gedaan met beenham, wat een heel goed gedacht was. Wij vonden het helemaal niet duur en de service was echt super. Niks dan lof! wie nog wat vragen heeft van prijzen ofzo, mag altijd een mailtje sturen. want ik kom niet zoveel meer op het forum. Maar het is echt super goed meegevallen het krekelhof.succesMiekemiekededobbeleer@hotmail.com22/09/07