Terug naar overzicht
Bizz Music is super!!!!Wij hebben hem ook voor onze trouw 06/09. We kennen hem (allé ja, ze zijn met 4 denk ik) van met nieuwjaar in de Montil (zaal in Essene). Daar zit dan van heel jong tot heel oud en daar danst nagenoeg iedereen. Ambiance tot en met!Sinds 2004 zijn wij ieder jaar weer paraat in de Montil omdat het met Bizz zo super is en uiteraard geven wij ons feest ook in De Montil met Bizz erbij.Grts, Katleen
Hallo Nathalie,Ik ben DJ Jo van L&O music and lights te Geraardsbergen. Privé feesten zoals huwelijken, communies, verjaardagen en andere zijn onze specialiteit. Ik ben huis dj in Tom Dooley en Denderhof te Zandbergen alsook regelmatig in andere zalen. In Gooik komen we regelmatig in het Krekelhof. Onze prijs bedraagt 300€ en is alles inbegrepen. Indien je meer info wenst aarzel dan niet om me te contacteren via 0476592463 of djjovdb@telenet.beGroetjes en veel succes nog,DJ Jo
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda