TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Naomi
12-12-2008
|
7-11-2007 15:04:19
hoi wij doen het hoogstwss ook zo en van prijs valt dit erg goed mee hoor bij ons, is natuurlijk te zien hoeveel de huur bedraagd van je zaal/pand he? je moet natuurlijk wel rekening houden met decoratie en zo dat als je het apart doet het er dikwijls nog niet bijzit he Succes! xxx
|
|
sandra
22-9-2007
|
7-11-2007 15:15:46
Wij hebben ook een zaal gehuurd en dan de traiteur apart... en dit kwam voor ons een pak goedkoper uit na vergeleken te hebben met zalen met 'all-in formules'. We hebben een gemiddelde van 15 euro per persoon uitgespaard en dat vind ik toch al de moeite!!
|
|
Natacha B
|
7-11-2007 17:04:01
Wel het Fabriekspand is wel duur (huren, opkuis, deco), maar als je rekent dat ze dan met brouwersprijzen werken voor de drank, dan spaar je daar wel véél geld uit in vergelijking met andere zalen en hun dure forfaits! Is ook een beetje te zien welke traiteur je nog neemt en hoeveel gangen je menu zal kennen hé ...
In elk geval, wij geven daar ons feest op 16 mei 2008 en wij waren meteen verliefd op die zaal! We hebben er nog andere bezocht, maar waarom weet ik eigenlijk niet: deze zaal is heel apart en sfeervol en Ann heeft ons heel vriendelijk onthaald, zodat we ons meteen thuis voelden (wat je bij sommige andere zalen niet kan zeggen).
Of het uiteindelijk duurder of goedkoper wordt, weet ik nog niet, maar de sfeer van die zaal kan ik nergens anders in de buurt vinden! En da's onbetaalbaar ;)
Veel plezier tijdens je informatieve bezoek!
|
|
Laurie
|
7-11-2007 18:09:56
Hey,
een collega van mij heeft ook geïnformeerd bij het Fabriekspand en de eerste zaterdag die vrij was was in maart 2009!
Rap zijn is dus de boodschap!
Groetjes,
Laurie
|
|
Marie
5-10-2008
|
9-11-2007 8:42:29
Hey, wij zijn ook naar het fabriekspand geen kijken. Héél mooie zaal, en ik denk uitstekende service MAAR wij hebbenn er niet voor geopteerd omdat het wel degelijk duurder uitkomt dan bij een gewone zaal. Reken eens even uit: bij een gewone zaal betaal je gemiddeld 70 EURO pp en daar zit alles in. Ook mét die brouwersprijzen in rekening zit je voor je menu bij een traiteur toch ook al aan een 65 EURO. Maar je betaalt voor je zaal wel 1250 EURO he surplus he...En idd; als je decoratie extra wil (belichting enz...) betaal je bij. En dit klopt ook: voor 2008 was nagenoeg ALLES bezet! Groetjes, Marie
|
|
Charlotte
14-2-2009
|
14-11-2007 20:37:16
Mijn broer is getrouwd in het fabriekspand en ik denk dat, als je op zoek bent naar een originele zaal, wel degelijk een goed alternatief is voor een echte feestzaal. Het meeste kan je besparen op de forfait. Bovendien moesten ze geen schenkrecht betalen, dus moet je enkel de obers betalen als je bvb de champagne zelf meebrengt. Voor extra decoratie (tafels, kaarsen,...) moet niet betaald worden, want dat had hun traiteur mee. Het grote voordeel is dat je het helemaal kan personaliseren en dat je de zaal zo groot of zo klein houdt zoals je maar wil. Ik ben alvast een grote voorstander...
|
|
charlotte
21-6-2008
|
15-11-2007 8:23:04
Hallo iedereen,
we waren onmiddellijk weg van het fabriekspand, we hebben dan ook voor die zaal gekozen, we hadden veel geluk daar een koppel voor 31/05/08 heeft afgezegd! Ik kijk er ontzettend naar uit! Bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Charlotte
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|