TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
19-4-2008
|
8-11-2007 8:34:31
Dat is toch echt iets persoonlijks! Als jij je papa wil meenemen, moet je dat gewoon doen. Ik ben twee weken geleden ook mijn kleedje gaan kiezen en bij de bruid die na mij kwam, was ook een man meegekomen. Je moet je niet teveel aantrekken van "dat wordt niet gedaan"-uitspraken, doe het gewoon op de manier waar jij je goed bij voelt. Veel succes!
|
|
Miranda
6-9-2008
|
8-11-2007 8:36:20
Mijn papa betaalt mijn trouwkleed en wilde heel graag mee. Ik vond dat nu precies zo raar. Inderdaad bij mijn weten wordt da toch niet echt gedaan. Is toch wel een vrouwenaangelegenheid. Had hem dus niet gevraagd, nu was hij redelijk slecht gezind dus voor mijn volgende pasbeurt heb ik hem dan toch gevraagd. Als jij hem graag meevraagt moet je dat zeker doen. Hij zal waarschijnlijk vereerd zijn!
|
|
Karlien
9-8-2009
|
8-11-2007 9:25:45
Ik had mijn mpeder gevraagd om mee te gaan, maar uiteindelijk stond mijn vader ook aan de ingang van de winkel te wachten. En het was echt heel tof. Vrouwen kijken naar andere dingen dan mannen en het is dus ook goed om de mening eens te horen van een man. Vaders zijn op zo'n moment heel fier.
Als je er zin in hebt, gewoon doen. De verkoopster keek eerst even raar, toen ze mijn vader zag, maar uiteindelijk moet je gewoon kijken naar wat jij tof vindt.
Ik zou het niet anders gewild hebben.
Groetjes,
Karlien
|
|
Véronique
16-6-2007
|
8-11-2007 9:37:16
Hallo Charlotte,
Mijn papa was er ook bij toen ik mijn jurk ben gaan kiezen. Hij was super trots. Moest ik opnieuw mogen gaan kiezen zou ik mijn papa terug meenemen, ik zou geen moment twijfelen.
Nog veel succes met het kiezen van je droomjurk!!!!
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Ellen
21-6-2008
|
8-11-2007 9:50:12
Mijn papa wilde ook graag mee. Ik heb daar geen moment over getwijfeld, hij is een veel betere raadgever dan mijn mama. Zij is ook mee gekomen en ook mijn twee zussen (beide getuige) wilden erbij zijn. Wij waren daar dus met een hele boel mensen, in het begin vond ik dat aantal vervelend, maar uiteindelijk heb ik mij er niets van aangetrokken...
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
Sofie
16-8-2008
|
8-11-2007 10:23:51
Ik heb ook mijn papa meegenomen, hij vond dat heel leuk!
Veel succes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
8-11-2007 10:28:26
ik ken zelfs bruidjes die hun aanstaande meenemen. je moet doen waar JIJ je goed bij voelt.
|
|
Ilse
8-8-2008
|
8-11-2007 10:29:20
Mijn papa was er ook bij toen ik mijn kleed ging kiezen. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan of dat hoorde of niet... Ik vond het zelf wel leuk omdat mijn ma en mijn zus ook mee waren, het was een familie-uitstapje, zoals vroeger. Pa heeft heel wat foto's getrokken tijdens die zoektocht, wat ook wel een leuke herinnering geeft voor later. Dus ik zou zeggen gewoon doen, papa's zijn toch wel een beetje heel erg trots op hun dochter op zo'n moment!
Ilse 08/08/2008
|
|
Kristel
|
8-11-2007 10:35:49
Hoi Charlotte,
Mijn papa was ook mee. Vond dat helemaal niet abnormaal... Bij het 1ste kleed dat ik aanhad vloeide de traantjes, best lief :-) Uiteindelijk heb ik aan hem meer gehad dan mijn mama. Zijn commentaren waren veel "eerlijker".
Meenemen zou ik zeggen!
Groetjes Kristel
|
|
nancy
24-5-2008
|
8-11-2007 11:11:36
Mijn toekomstige echtgenoot is op zijn tenen getrapt omdat hij niet mee mag naar de pasbeurt van mijn trouwjurk. we hebben daar nu al dagen discussies over. Mijn ma betaalt mijn trouwjurk, ik kan toch moeilijk zeggen tegen mijn ma dat ze niet mee mag en enkel moet betalen. Ik ben van mening dat mijn echtgenoot mijn trouwjurk niet mag zien voor de grote dag, maar andere kant heb ik geen zin om daar over te blijven ruzie maken. help
|
|
nancy
24-5-2008
|
8-11-2007 11:11:41
Mijn toekomstige echtgenoot is op zijn tenen getrapt omdat hij niet mee mag naar de pasbeurt van mijn trouwjurk. we hebben daar nu al dagen discussies over. Mijn ma betaalt mijn trouwjurk, ik kan toch moeilijk zeggen tegen mijn ma dat ze niet mee mag en enkel moet betalen. Ik ben van mening dat mijn echtgenoot mijn trouwjurk niet mag zien voor de grote dag, maar andere kant heb ik geen zin om daar over te blijven ruzie maken. help
|
|
Ann
10-5-2008
|
8-11-2007 12:19:16
Ik had ook aan mijn papa gevraagd als hij mee wou toen ik voor mijn kleed ging kijken. Hij wou dit echt niet. Het moet een verrassing blijven tot de dag zelf vind hij, dan kan hij fier zijn op zijn dochter. Ik respecteer zijn wil. En hij zal fier zijn die dag :)
|
|
Ann
8-8-2008
|
8-11-2007 12:39:07
Bij mij gaat mijn toekomstige echtgenoot mee, ik vind het belangrijker dat hij het zéker top vindt. Het is ook voor hem dat ik er mooi wil uitzien. Mijn moeder heeft een volledig andere smaak, dus liever niet. Misschien neem ik mijn zus nog wel mee... Groetjes, Ann B
|
|
annemie
4-8-2007
|
8-11-2007 14:06:46
Bij de eerste winkel waar ik een pasbeurt wilde vastleggen, reageerden ze heel raar toen ik zei dat mijn vader zou meekomen, ze vonden het heel ongebruikelijk. Bij ons in de familie is het echter wel de gewoonte, ik vond het leuk dat hij erbij was.
|
|
Angela
21-6-2008
|
8-11-2007 16:13:07
Hallo,
ik ben met mijn ma gaan passen en als ik mijn top 3 had gekozen, ben ik terug gegaan met mijn vader erbij. ik wou de eer aan hem laten, vermits ik enig dochter ben en dat ik wist dat hij dit een hele eer zou vinden. Hij was zo trots als iets!! Ben heel blij dat ik het zo heb aangepakt, want hij is mij daar heel dankbaar voor en vond het ook een teken uit respect voor hem. Nu zijn het alleen mijn ouders die mijn kleed gezien hebben, en dat vind ik dus juist zo fantastisch aan! ;-) Niet twijfelen dus!
Succes !
Angela 21/06/2008
|
|
Gitte
16-8-2008
|
8-11-2007 16:40:46
Dag Charlotte,
Dit is natuurlijk jou eigen keuze. Ik had 3 personen meegenomen. Mijn mama, papa en mijn beste vriendin. Mijn papa is enige die een traantje heeft weggepinkt toen ik mijn kleedje gekozen heb. Voor mij was het heel speciaal en fijn dat hij erbij was.
Lieve groetjes, Gitte
|
|
Liesbeth
5-7-2008
|
8-11-2007 20:51:18
Hey Charlotte,
Trek je niets aan van wat er zogezegd gewoonte is of niet. Jij mag doen of laten zoals jij daar zin in hebt. Ze gaan je in die bruidswinkel niet buitenzetten omdat je je papa meebrengt! Veel succes ermee!
Groetjes, Lies.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|