Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidscollectie rosa clara

8-11-2007 14:17:24
hallo!!!

Ik ben echt zot van de bruidscollectie van Rosa Clara. Heeft iemand een idee wat de prijscategorie is van deze ontwerper en waar we deze bruidscollectie kunnen vinden?
Alvast bedankt!

hoang

Phong
1-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 636

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:17:47

In september heb ik er eentje gepast bij La Sposa in Roeselare. Deze jurken vind ik wel mooi maar zeker niet goedkoop. De jurk die ik paste, kostte € 2250.

Els
27-9-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:39:56

Hallo,
Ik ben ook ontzettende fan, maar voor zover ik heb kunnen nagaan hebben ze dat merk enkel in La Sposa in Roeselare en in JPC Collection in Antwerpen. Daar ga ik volgende week eens passen.
Groetjes

Els

Ilse

Meld misbruik8-11-2007 15:45:04

Idd ik denk ook dat ze die enkel bij JPC en La Sposa verkopen! Super mooie kleedjes maar ze hebben niet alle modellen! Prijs tussen +/- 2500 en meer!

veerle
2-8-2008
 Meld misbruik9-11-2007 12:51:39

Hallo!

Ik ben ook helemaal weg van Rosa Clara. Ik ben al bij JPC en bij La Sposa geweest, bij La Sposa hadden ze het meeste. daar heb ik mijn jurk gekozen, het is het model Mazarine geworden. Het koste 3600 EUR.

Groetjes en nog veel succes!
Veerle

Margot
19-9-2009
 Meld misbruik5-9-2009 17:16:55

Ondanks het feit dat Rosa Clara heel mooie kleedjes heeft, zou ik het iedereen afraden om de winkel in Antwerpen daarvoor aan te doen. Het personeel spreekt geen Nederlands, maakt fouten waarvoor het geen verantwoordelijkheid neemt, en liegt op de koop toe. Dat alles heeft ertoe geleid dat het kleed dat we in februari besteld hadden pas tweee weken voor onze huwelijksdatum (in september) hebben gekregen én dan nog met fouten op de koop toe. We hebben zelfs iemand in Barcelona (de hoofdzetel moeten inschakelen om het nog te krijgen). Wij zijn zeer ontgoocheld over de manier waarop Rosa Clara zijn klanten behandeld en helaas ook niet de enige. SLECHTSTE klantenervaring OOIT!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...