Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk Pierre-Yves

8-11-2007 15:13:48
Hey, Wij trouwen op vrijdag 3 oktober 2008.
Nu ben ik reeds aan het zoeken naar mijn bruidsjurk. Heeft er iemand ervaring met Pierre-Yves in Brussel of Aalst want hij heeft toch wel mooie creaties? Kent er iemand de gemiddelde prijs van een jurk van Pierre-Yves? Groetjes, Vicky

Vicky
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 428

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:27:13

Hoi Vicky,

Geen ervaring met Pierre-Yves, maar wij trouwen ook op 3 oktober volgend jaar!

Ik ga volgende week eens een kijkje nemen bij het Bruidsparadijs in Kapellen en Maxim's Couture in Mechelen.

Veel succes bij de voorbereidingen!
Ines
3/10/2008

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:36:09

Hoi,

ik ben bij Pierre-Yves in Aalst geweest en ik heb dus ook een kleed gekocht van Pierre-Yves. Het mijne kost 1850 EUR + 60 EUR retouches, ik denk dat het wel iets duurder is dan bv een kleed van Linea Rafaelli.

groetjes,

Stephanie

Els
27-9-2008
 Meld misbruik8-11-2007 15:38:10

Hallo,
Ik ben twee weken geleden bij Pierre-Yves geweest en ik had veel geluk. Een heel vriendelijke dame (een jonge). Er waren anderen die minder geluk hadden en er zijn zelfs twee meisjes buitengelopen omdat ze zo onvriendelijk behandeld werden (let op voor de oudere dames).Qua kleedjes wel heel veel keuze en ik mocht zoveel passen als ik wilde.Qua prijs ook heel schappelijk. Het duurste kleed dat ik heb aangehad, kostte 1700 euro. Niet overdreven hé.
Groetjes
Els

Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik8-11-2007 17:39:03

Ben zelf al 2x bij P-Y gewwest (in Brussel):1x voor "suitekledij" en nu ook voor mijn eigen bruidsoutfit. Heel vriendelijke bediening, veel keuze, prijzen van alle categoriën.Stel je eigen budget op en vraag wat zij daarvoor kunnen maken/tonen.
Geen pasgeld!
Groetejes en veel plezier!

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-11-2007 22:46:17

Hoi

Mijn kleedje komt van bij Pierre-Yves in Aalst. Ik werd geholpen door een al iets oudere dame, en die was wel heeeeeel vriendelijk. Was heel blij dat ik die had!! Ze was supergeduldig met mij en gaf me goeie raad. Dus dat van die oudere dames bij Pierre-Yves klopt niet altijd denk ik.. :-)
Ik heb een kleedje van Pierre-Yves aangehad en dat kostte wel rond de 2300 euro.
Ik heb uiteindelijk een kleedje van Ian Stuart gekozen. Dat kostte 2500 euro.
MAar er zijn kleedjes van alles prijsklassen hoor. Ik denk wel dat de kleedjes van Pierre-Yves iets duurder zijn dan de kleedjes van bv. Linea Raffaeli of Marylise..

Veel succes!

Lieselot

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik9-11-2007 13:37:34

Dag Vicky,

Ondertussen ben ik 13 dagen getrouwd!
Mijn jurk kwam van bij Pierre Yves en ik was absoluut niet tevreden. Ik raad je dan ook absoluut af om daar langs te gaan. Ik was verliefd geworden op een van de eigen creaties en heb daarom -tegen beter weten in- toch daar mijn jurk gekocht. Het was echt vreselijk, mijn kleed paste neit bij de eerste pasbeurt, er zat zelfs een fout in de top. Omdat er vanalles dus mis aan was, wou ik vroeger opnieuw gaan passen, maar dat mocht niet. Ik mocht pas 2 weken voor de trouw. Ze hadden toen bvb die top wel geretoucheerd, maar je zag het nog altijd, en hij zat nog altijd scheef. Ik ben de hele dag bezig geweest om mijn top recht te trekken. Verder hebben ze er op de dag van de laatste pas mijn bandjes nog aangenaaid en die bleken dan te groot. Daardoor vielen ze de hele tijd af. Dat was ook geen zicht. En voor dit alles was ik toch ook een kleine 2500 euro kwijt!

Groetjes,

Lies

Ellen
2-8-2008
 Meld misbruik10-11-2007 13:55:55

hoi Vicky,

Ik raad Pierre-Yves compleet af, ook al hebben veel vriendinnen van me hun kleed daar gekocht.
Het was de 1e winkel waar ik binnen ging en je voelde meteen de 'standing'-sfeer. Ze hebben me wel geholpen maar de mevrouw die met mij de jurken paste, gaf me altijd dezelfde modellen zodat ik heel moeizaam een goed idee kon vormen van wat ik precies wou. Ik heb maatje 40 en veel van de jurken waren gewoon te klein, maat 38 was er genoeg maar toch ergens wel onbegrijpbaar. Op het einde toen ik nog altijd geen "wauw"moment had, vroeg ze mij of ik wou reserveren!!! Daar heb ik maar droogjes "nee" op geantwoord.

Ik ben dan ver van Brussel gaan zoeken, namelijk "La Sposa" in Roeselare en daar heb ik dan vorige week vrijdag mijn kleed gekocht!!! Een superkeuze aan jurken en aan maten! De mevrouw ging ook goed te werk, samen zochtte we naar de modellen die me gingen en selecteerden we de jurken waar ik de reactie "wauw" had. Na zo'n 20tal jurken bleven er nog 4 over, daarna 2 en uiteindelijk 1. En telkens maakten ze tijd om alles opnieuw te passen zonder een lang gezicht.

Het is misschien een beetjever van huis maar het was de moeite waard: een droomjurk van Marylise een heel mooie prijs (1200 euro) en helemaal niet opdringerig zoals bij Pierre-Yves.

Hopelijk heb je er iets aan.
groetjes
Ellen

Lien
17-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 15:08:01

Ik ben enkele weken geleden ook naar Pierre Yves geweest. Ik raad het zeker aan niemand aan. Zo onvriendelijk!! Op hun site staat je wordt ontvangen in een vriendelijke en ontspannen sfeer.. Dat klopt helemaal niet! Je moet raprap beslissen en we stonden met 2 bruidjes in 1 paskamer. Dat kan toch niet. La Sposa in Roeselare dat is helemaal anders! Een echte aanrader!!

Lien
17-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 15:08:07

Ik ben enkele weken geleden ook naar Pierre Yves geweest. Ik raad het zeker aan niemand aan. Zo onvriendelijk!! Op hun site staat je wordt ontvangen in een vriendelijke en ontspannen sfeer.. Dat klopt helemaal niet! Je moet raprap beslissen en we stonden met 2 bruidjes in 1 paskamer. Dat kan toch niet. La Sposa in Roeselare dat is helemaal anders! Een echte aanrader!!

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik12-11-2007 9:04:20

hallo,

Ik ben zaterdag bij Pierre-Yves geweest. Ik passeerde er enkel een keertje om eventueel een datum vast te leggen om een kleedje te passen. Maar blijkbaar was het er toch niet zo heel druk zodat ik zaterdag zelf al heb kunnen passen. Uiteraard vragen ze eerst naar je smaak en ze laten je dan inderdaad een hele boel kleedjes in die stijl zien. maar het is dan aan jou om te vragen of je ook iets in een andere stijl mag passen. Ik was weg van de collectie van ian stuart maar had een beetje schrik om eruit te zien als een ontplofte pompoen dus heb ik ook gevraagd een paar kleedjes te mogen passen van Linea (een totaal andere stijl dus) en dat was geen enkel probleem. Uiteindelijk toch een kleedje van ian stuart gekozen. En dat ze enkel maatje 38 is ook niet correct. Heb zelf maatje 40 en kon toch bijna alle kleedjes passen die ik wou (ok er waren er een paar bij waar de rits niet van dicht kon, maar toch had je al een goed beeld of die jurk je ging of niet).
De dame die me geholpen heeft, was echt supervriendelijk. Ach, iedereen heeft zo zijn eigen persoonlijke mening en je moet gewoon zelf gaan kijken en beoordelen of de sfeer ergens je ligt of niet.

groetjes,

marijke

Lien

Meld misbruik26-11-2007 18:23:14

Hey,

Ik ben bij Pierre-Yves in Brussel geweest samen met mijn ma voor de suite-kleding voor het huwelijk van mijn broer. We zijn er heel goed ontvangen, elke keer weer door andere mensen maar altijd even vriendelijk. Met onze maatjes 46 en 44 hebben we daar geen enkel probleem gehad (mijn ma had een jurk van Linea Raffaelli en ik een eigen creatie). Ik heb er 3 ensembles gepast en telkens zowat een 10-tal minuutjes in rondgelopen en dat was geen enkel probleem.

Groetjes,

Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info