Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal ed.

8-11-2007 16:38:42
We zijn pas verloofd, zou al voor juli 2008 zijn, heeft er iemand tips, na de eerste 'wenning' aan het verloofd zijn hoor ik nu dat meeste van de feestzalen/betaalbare ceremoniemeesters al bezet zijn, is dit echt al te laat om nog iets deftigs te vinden? :( regio: Herselt heeft er iemand tips? (trouwdata normaal: 12/07/2008)

Anne
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 420

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik8-11-2007 16:49:47

Dag Anne,
proficiat met je verloving! Ik ben ook nog maar net verloofd en ondertussen volop bezig met het zoeken naar een zaal. Hier en daar is er in augustus nog plaats, maar de meeste zalen hebben al laten verstaan dat oktober realistischer is. Ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw regio gesteld is, maar ik denk dat juli niet gemakkelijk zal worden.. Toch veel succes ermee!!

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-11-2007 17:03:39

Het is niet te laat om in juli te willen huwen maar dan zou je misschien best voor een andere dag opteren dan de vrijdag en zaterdag. Ook kan je natuurlijk nog altijd gelukkig hebben dat er in een feestzaal nog een datum vrij is. Gewoon rondbellen en wat flexibel zijn.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik8-11-2007 17:46:52

Hey!

Wij trouwen in mei en zijn ook nog maar 2 maanden verloofd. Een aantal zalen verklaarde mij ook voor gek, zeker omdat wij op een zaterdag wilde trouwen. Het is jammer dat al zo veel op voorhand vastiligt, ik wou ook liever een korte verloving, dus ik begrijp dat je daarvoor gaat.
Maar als ge een beetje zoekt vindt ge waarschijnlijk nog wel iets. Zeker als ge het op een vrijdag doet.

Alleszins veel succes ermee!

Els
30-5-2008
 Meld misbruik8-11-2007 18:23:26

Proficiat met je verloving.
Ook wij zijn nog maar een maand verloofd en huwen op vrijdag 30 mei. Vele mensen verklaren ons gek, maar wij willen er gewoon niet te lang mee wachten. Omdat dit een vrijdag is, hebben we direct onze eerste keuze van zaal kunnen vastleggen en ook de rest vormde geen probleem (alleen stadhuis begint, na reservatie, moeilijk te doen).
Veel succes in ieder geval!

Els

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-11-2007 20:06:34

Hallo Anne,

Allereerst proficiat!

Je moet je echt geen zorgen maken. Mijn ventje heeft me vorige jaar op 18november ten huwelijk gevraagd en we zijn dit jaar op 16juni getrouwd.
OK, we zijn wel direct de verschillende feestzalen gaan bezoeken en hebben direct fotografe en ceremoniemeester vastgelegd, mijn trouwjurk ben ik midden december gaan bestellen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik9-11-2007 8:27:04

Dikke proficiat! Ik denk dat het moet mogelijk zijn, maar dan mag je niet te kieskeurig zijn op alles, vrees ik en nemen wat er nog is. Minder interessant is dat je dan geen prijzen kan vergelijken...Waarom trouw je niet in oktober? Véél meer mogelijkheden nog én een prachtige maand! Groetjes, Marie

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik9-11-2007 8:51:40

Hoi Anne,

Ik zou er zeker nog voor gaan en er volop invliegen! (Je kan eventueel vrijdag 11 juli ook nemen als de zaterdag niet meer zou gaan, dat wordt nu toch een officiële feestdag!
In ieder geval, wij zijn al naar heel wat feesten in de omgeving geweest. Dit zijn enkele aanraders van mijn kant:
- De Vlaschaard in Hulshout: is de zaal die wij gekozen hebben omdat we daar de meeste vrijheid kregen in wat we precies wilden en de prijzen vallen goed mee, forfait mogelijk voor de drank, mooie zaal, tuin erbij waar eventueel foto's kunnen genomen worden en een speeltuintje (indien er kinderen zouden meekomen naar de receptie bijvoorbeeld)
- Gasthof Ter Venne in Langdorp: dit vind ik een hele mooie zaal, beethe hoeve-achtig en de feesten die we daar al gehad hebben, waren altijd pico bello in orde, lekker eten en goede bediening
- De Kasteelhoeve in Booischot: Daar zijn we onlangs naar een feest geweest en was ook goed, iets minder dan de vorige twee voor mij persoonlijk, wel met een grote tuin aan, dus een receptie buiten is hier zeker geen probleem.
- Het Lindenhof in Baal: ook een goed feest gehad, minpuntje voor ons hier is dat de zaal een L-vorm heeft en dat je dus niet iedereen kan zien zitten
- Kasteel Nieuwland (Postiljon) in Aarschot: mooie zaal, standaard kandelaars op de tafels, het "chiquere" menu kan hier ook (met kreeft enzo), wel iets duurdere prijsklasse.

Zo, ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes met de zoektocht naar jouw droomlocatie!

San
12-4-2008
 Meld misbruik9-11-2007 18:38:14

Hallo Anne,

Je moet zeker niet panikeren. Ik heb mijn ventje gevraagd eind augustus en eind september zijn we naar een zaal gaan kijken. Eerst wilden we de 19de april 2008 trouwen omdat we op 15 april 20 jaar samen zijn. Het is 12 april geworden omdat dat de enige datum was dat de zaal nog vrij was.

Sandra

jurgen

Meld misbruik11-12-2007 11:08:46

hallo
mijn vriendin en ik gaan trouwen op 30 mei 2008. Wij zijn ook nog maar een maand echt bezig met alles.
Wat ons opviel in verband met de zalen was dat er nog vrij veel beschikbaar was op vrijdagavond ...
Aangezien wij toch op een vrijdag willen trouwen was dit geen probleem

Anne
12-7-2008
 Meld misbruik11-12-2007 13:07:38

danku voor de bezorgdheid Jurgen :)

Maar onze zaal ligt vast voor zaterdag 12 juli :) het is dus allemaal gelukt ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...