TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
25-7-2008
|
8-11-2007 20:08:08
als deze jurk er voor jou uitspringt zou ik niet langer twijfelen, doen!
|
|
kelly
14-6-2008
|
8-11-2007 20:19:28
Doen!!
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij cermo in turnhout, heel vriendelijke mensen daar. Mijn kleed is van Ian Stuart. Eerste gedacht is ook meestal het goeie.
Groetjes Kelly
|
|
Liesbeth
5-7-2008
|
8-11-2007 20:31:47
Hallo Elke,
Ik denk dat je niet moet twijfelen, en je gevoel mag volgen. Als je je goed voelt in dat kleedje, moet je daar gewoon voor gaan. Ik heb ook tijdens m'n eerste passessie beslist. En tot nu toe voel ik me daar nog steeds goed bij.
Groetjes, Lies.
|
|
greet
5-4-2008
|
8-11-2007 20:32:20
Ik ben in 2 winkels gegaan,bij de eertse had ik het al gevonden, daarna bij de tweede nog vele andere gepast en hetgene dat ik in de andere winkel heb gezien, en ik ben bij mijn eerste gedacht gebleven. Eens het in je hoofd zit geraakt het er niet meer uit, dus geen zorgen, als je er een prinses in voelt en voor minder moet je niet gaan, dan moet je dat gewoon nemen! Groetjes
|
|
Isabelle
9-5-2008
|
8-11-2007 20:48:29
Ik ben deze namiddag ook gaan passen in cermo in Turnhout. En heb ook mijn kleed besteld. Ik was van te voren al bij Le Chapeau geweest en vond daar een heel mooi kleedje maar ik heb dit ook terug aangehad bij cermo en vond het ineens al veel minder na wat ik ondertussen allemaal gepast hebt. Ik ben blij dat ik nog even verder rond heb gekeken maar heb nu ook wel besteld anders blijf ik de eeuwige twijfelaar.
Groetjes Isabelle
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
8-11-2007 21:42:04
Ik zou gewoon mijn gevoel volgen. Ik heb ook maar 1 winkel gedaan en daar onmiddellijk mijn keuze gevonden. zelf iets heel anders dan dat ik al de hele tijd in mijn hoofd had. En als je het echt voor Linea hebt, in die andere winkels zijn dat toch meestal dezelfde collecties.
groetjes
Anneleen
|
|
Evelien
30-8-2008
|
9-11-2007 13:25:40
Ik had mijn goesting ook gevonden bij mijn eerste pasbeurt bij Cermo, maar vond dat ik nog op zijn minst één andere winkel moest bezoeken. Ben vorige zaterdag naar Anuna in Hasselt geweest, maar niets kon typen aan "mijn" kleed bij Cermo... Ga dan ook sebiet terug en normaal wordt het nu dan wel besteld!:)
|
|
Hanne
30-8-2008
|
9-11-2007 15:23:28
Ik zou het nog eenmaal gaan passen, dat ene kleedje en dan belissen. Je zal inderdaad dat kleedje niet meer uit je gedachten kunnen zetten en niets zal er nog beter uitkomen. Waarom niet?
|
|
Sophie
18-4-2008
|
9-11-2007 19:24:17
Het kleed van je dromen vind je maar 1 keer, stop met zoeken en bestel je droomjurk Groetjes Sophie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|