TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
carolien
26-7-2008
|
9-11-2007 20:16:40
hallo
een vriendin van mij zingt ook in onze mis.. wij hebben gelukkig ook een kameraad die gitaar speelt, wat het natuurlijk vlot laat verlopen.
Geef hen allebei het nummer dat je wil dat er gebracht wordt en laat hen een paar keer samenkomen om te oefenen, dat loopt wel los.. Veel succes
|
|
lien
16-2-2008
|
9-11-2007 20:24:57
Hey Tamara, Ik heb jouw probleem even voorgelegd aan mijn verloofde, die al 22 jaar piano speelt (en supergoed is!). Hij speelt sowieso zo'n 15 huwelijksvieringen per jaar waarbij hij een vaste zangpartner begeleid. Hij zegt dat hij het echt wel ziet zitten om jouw probleem te helpen oplossen. Hij heeft iets dergelijks ook al gedaan in het verleden dus het is niet nieuw voor hem. Hij kan echt alles spelen (klassiek, modern, pop,...)dus wat je probleem aangaande de playlist betreft zit dat wel goed :-) Je kan hem altijd eens bellen om concreet te praten over je plannen. Zijn naam is David en je kan hem bereiken op nr. 0479/99.04.15 Succes! Lien 16.02.2008
|
|
Tamara
4-10-2008
|
22-11-2007 20:12:19
Hoi Lien,
Sorry voor het late antwoord, 't is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest... Bedankt voor de tip, we gaan het zeker overwegen! Kan je me misschien eens het e-mailadres van je vriend doorsturen? Dan kan ik hem langs die weg een paar vraagjes stellen, want ik heb er wel redelijk wat. :-) Zoals: hoe ziet jouw vriend dit zitten qua repeteren e.d. (hoe vaak, waar, ...), heeft hij zelf een piano en installatie (micro, boxen, ...) of zouden wij die moeten huren; kunnen we eventueel eens komen luisteren naar een mis die hij speelt...? Vragen genoeg dus. :-) Mijn eigen e-mailadres is tamara.corthals@gmail.com! Dankjewel!!
Groetjes, Tamara
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|