Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15 maart 08

8-11-2007 22:16:24
Hey,

wie trouwt ook op 15 maart 2008 of dichtbij? Hoe ver staan jullie?
grtjs,
sophie

sophie
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 315

Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik9-11-2007 11:56:56

Hallo Sophie,

Wij trouwen op 1 maart. Het begint te korten he? Wij zijn momenteel druk bezig met de uitnodigingen. Een beetje op het laatste nippertje, ik hoop dat we niet te lang moeten wachten bij een drukker. Voor de rest moeten we nog een locatie vinden voor de foto's, viering verder uitwerken en moet mijn partner nog een kostuum vinden (hoewel ik vrees dat hij pas een maand op voorhand gaat beginnen te zoeken :-) )

Hoe ver sta jij?

Grt,
Kelly

Hilde
14-3-2008
 Meld misbruik9-11-2007 12:03:27

hoi

wij trouwen op 14 maart. bij ons is de zaal,limo,fotograaf, mijn kleed geregeld. met de misboekjes ben ik nog volop bezig. uitnodigingen hebben we gisteren gaan bestellen en dat zou maar 2 weken duren voor ze klaar zijn.

groetjes
hilde en dimitri

sophie
15-3-2008
 Meld misbruik10-11-2007 10:01:58

hey,
wij hebben zaal, dj, menu, vervoer, vastleggen kerk en gemeente,mijn kleed, uitnodigingen (ontwerp is klaar) en nu beginnen met de boekjes zeker. Vanaf januari zal het drukste komen denk ik.Groetjes

Vera
15-3-2008
 Meld misbruik10-11-2007 10:17:01

Hey,

wij trouwen ook op 15 maart. Zaal, gemeente en fotograaf zijn vastgelegd. Mijn kleed is besteld. Voor de uitnodigingen zijn we nog aan het rond zien.
Nog tijd genoeg tenslotte.

groetjes

An
8-3-2008
 Meld misbruik13-11-2007 8:24:58

Hey,

Wij trouwen 8 maart 08. Zaal, gemeente, kerk, en dj zijn vastgelegd. Het kleed is besteld. Nu volop bezig met de keuze van fotograaf en de uitnodigingen... Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...