Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Paule in Bree

9-11-2007 11:14:40
Hallo allemaal,

Ik las hier op dit forum (van zeker een jaar terug) een bericht over positieve en negatieve ervaringen met Couture Paule in Bree. Bijna alles was negatief?????

Nu, ik ben SUPER tevreden over hun service!!

Ik heb vrij impulsief gebeld en kon de dag zelf nog gaan, er was net een rustig moment. Eerst lieten ze mijn vriendin en mij even rondkijken. Daarna ging ik samen met de verkoopster de hele winkel rond, alles wat mij ook maar een beetje aanstond, werd opzij gehangen en mocht ik passen. Ze nam echt wel alle tijd voor mij, was super vriendelijk, EN EERLIJK. Bij 1 kleed zei ze meteen dat ze het echt niet mooi vond, nu DAT is de commentaar die je moet horen. Aan zoete praatjes heb je niks, je vraagt immers raad.

Ik vond er, bij de eerste pasbeurt, een geweldig mooi kleed. Maar ik durfde nog niet ja zeggen, omdat ik eerst nog in andere winkels wilde gaan kijken. Ik kreeg het artikelnummer mee, zodat ik (moest ik me bedenken), kon bellen om het opzij te leggen.

Een week later (intussen 7 nachten gedroomd van mijn kleed), sta ik in een andere bruidswinkel (Linx in Hasselt). Bij binnenkomst ga ik meteen op zoek naar ‘mijn’ kleed. Ik vind er geen enkel dat voldoet en begin mij stilaan te ergeren aan de arrogantie van de verkoopster. Heb, bij buitenkomst, meteen teruggebeld naar Bree, met de boodschap ‘hang mijn kleed opzij, ik kom eraan’. Een uur later was het van mij!!

Dit was eind september. 5 weken later vind ik het spijtig dat ik er geen foto’s van maakte. Geen probleem, afspraak gemaakt, ik mocht nog eens teruggaan. We zijn maar liefst 1,5uur binnen geweest, en steeds bleef de verkoopster vriendelijk en behulpzaam.
Voel me echt goed bij mijn keuze van mijn kleed EN bij de keuze van de winkel!!!

Denk dat het veel afhangt van welke verkoopster je hebt. Vraag naar Leentje!!

Groetjes, Sabine

Eddy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1250

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik9-11-2007 12:35:05

Hallo,

Ik heb mijn kleed ook bij hun gehaald. Ze geven u er echt vrijheid. Ook ik heb Leentje gehad bij mijn pasbeurt. Zij geeft veel raad.
Ik kijk er naar uit om terug te gaan bij mijn eerste pasbeurt in maart.

Groetjes Ann
10 mei 2008

Kristel

Meld misbruik9-11-2007 13:24:30

Hoi,

Ik ben ook bij Couture Paul langs geweest en had een een beetje schrik zeker na al de negatieve commentaren.
Het is zeer goed meegevallen. Ik had Marina denk ik en die was heel vriendelijk. Heb alles mogen passen wat ik wilde.

In de namiddag ben ik bij Linx in Hasselt langs geweest en daar waren ze ook heel vriendelijk. Ik had Elena (de eignares) en die was super met heel veel commentaren, positief en negatief. Uiteindelijk heb ik daar mijn kleed gevonden.
Toen ik de 2de keer terug ging voor het kleed te passen had ik Miet (de naaister denk ik) maar die was echt niet vriendelijk. 't Was alsof "het kleed is nu toch gekocht". Ze deed enkel waar ze goesting in had en als mijn mama dan een suggestie deed (ze naait zelf ook al 30 jaar!) dan wist madam het toch altijd beter. We zijn daar toen met een raar gevoel buiten gegaan.
De 3de keer om het kleed nog een laatste maal te passen had ik nog een andere verkoopster en die was dan weer super vriendelijk en lief.

Ik denk dat het dus niet zozeer aan de winkel ligt maar aan de verkoopster en of die een goede dag heeft of niet. Jammer natuurlijk...

Groetjes
Kristel

winderickx
5-7-2008
 Meld misbruik10-11-2007 13:28:07

HAllo,

Ik ben een maand geleden mijn trouwkleed gaan kopen bij Coutre Paula in Bree.
Ik vond het echt super fijn. Vriendelijk, eerlijk enz... Mijn moeder heeft haar kleed 25 jaar geleden ook gekocht en ze zei dat ze nog altijdt even vriendelijk zijn als toen.
Ik ben alleen maar in Bree geweest en voelde mij er heel goed thuis. ik kijk er al naar uit dat ik terug mag passen.

groeten Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...