Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb mijn kleed ook bij hun gehaald. Ze geven u er echt vrijheid. Ook ik heb Leentje gehad bij mijn pasbeurt. Zij geeft veel raad.Ik kijk er naar uit om terug te gaan bij mijn eerste pasbeurt in maart.Groetjes Ann10 mei 2008
Hoi,Ik ben ook bij Couture Paul langs geweest en had een een beetje schrik zeker na al de negatieve commentaren.Het is zeer goed meegevallen. Ik had Marina denk ik en die was heel vriendelijk. Heb alles mogen passen wat ik wilde.In de namiddag ben ik bij Linx in Hasselt langs geweest en daar waren ze ook heel vriendelijk. Ik had Elena (de eignares) en die was super met heel veel commentaren, positief en negatief. Uiteindelijk heb ik daar mijn kleed gevonden. Toen ik de 2de keer terug ging voor het kleed te passen had ik Miet (de naaister denk ik) maar die was echt niet vriendelijk. 't Was alsof "het kleed is nu toch gekocht". Ze deed enkel waar ze goesting in had en als mijn mama dan een suggestie deed (ze naait zelf ook al 30 jaar!) dan wist madam het toch altijd beter. We zijn daar toen met een raar gevoel buiten gegaan. De 3de keer om het kleed nog een laatste maal te passen had ik nog een andere verkoopster en die was dan weer super vriendelijk en lief. Ik denk dat het dus niet zozeer aan de winkel ligt maar aan de verkoopster en of die een goede dag heeft of niet. Jammer natuurlijk...GroetjesKristel
HAllo,Ik ben een maand geleden mijn trouwkleed gaan kopen bij Coutre Paula in Bree.Ik vond het echt super fijn. Vriendelijk, eerlijk enz... Mijn moeder heeft haar kleed 25 jaar geleden ook gekocht en ze zei dat ze nog altijdt even vriendelijk zijn als toen.Ik ben alleen maar in Bree geweest en voelde mij er heel goed thuis. ik kijk er al naar uit dat ik terug mag passen.groeten Dorien