Terug naar overzicht
hallo,het is de bedoeling dat je de helft betaalt,de andere helft betaal je bij je allerlaatste pasbeurt als je het kleed meeneemt.groetjes ilse
Hallo,Mijn kleedje komt van bij Miss-Sheila in Brugge.Daar heb ik de eerste keer een voorschot gegeven van 100 euro en de rest mag ik als ik dit wens afkorten op hun rekeningnr.Maar et moet wel voledig betaald zijn als ik het kleedje meeneem.Groetjes...01.08.2008
hoivan mij moet het tegen de eerste pasbeurt voor de helft betaald zijn. ik mag maandelijks een bedrag storten. wat heel gemakkelijk is.tegen dat ik trouw, moet het volledig betaald zijn!grtscindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Ik betaal 500 euro voorschot. als we het kleed dan uiteindelijk meenemen naar huis, moeten we de rest betalen.
Ik denk dat je best eens op voorhand informeert bij de winkel om zo genoeg (plastiek) geld bij te hebben. Bij mij was het de helft betalen en nu bij elke pasbeurt nog een resterende schijf. De ganse som dient betaals te zijn tegen de datum dat ik de jurk ophaal.
Hallo,Wij betaalden ongeveer een 4 de van de prijs bij het bestellen van mijn kleedje de eerste keer. De volgende keer dat ik ga passen moeten we weer een 4de betalen. Dus moeten we nog ongeveer de helft betalen bij het afhalen van mn kleedje..Maar ik denk dat dit afhankelijk is van de winkel!Groetjes
Bij Issa Moda (even ter info) moesten we gisteren bij het bestellen één helft betalen. Bij het ophalen van het kleed voor de trouw de andere helft.