Terug naar overzicht
ik zal tussen de 25 en 75 euro zijn. is te zien hoeveel retouchen nodig zijn.grtscindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Hey Ilse,Ik heb mijn kleed nog niet besteld, maar in de winkel waar ik gisteren ben geweest rekenen ze 60 euro voor retouches. Daar zit alles in.Groetjes,Elke
Ik betaal 40 euro voor de retouches als ze er nu 2 of 10 uur werk aan hebben. grtzanneleen
Bij mij aan de dure kant (€150) maar er moeten parels af, een boordje stof er op en knoopjes over de ganse ritssluiting...en daarnaast de gewone retouches zoals het inleggen. De nodige stof en knoopjes betaal ik nog eens apart (ca. € 50). Is niet goedkoop maar mijn kleed was daarentegen aan de goedkopere kant en zo wordt het helemaal mijn zin!
gratis.. is service naar de klant toe
Ik betaal 50 euro ongeacht wat ze moeten doen.Katleen
Hey,Ik heb 200 euro betaald. Wel veel, maar de hele achterkant van mijn kleed moet hermaakt worden.Groetjes
Ik betaalde 100 euro voor alle retouches. + Ze moeten zijn corsage flink inkorten omdat ik nogal een kleintje ben!
Mijn retouches waren gratis.De retouches van het hemd van mijn man ook. (mouwen korter maken)Maar van zijn kostum niet.12 euro om de broek in te korten en 12 euro om de broek bovenaan beetje te versmallen.24 euro kwijt aan retouches dus.