Terug naar overzicht
Ik ben het met je eens. Ik zou het ook vervangegn door tule, zo komt het toch minder "zwaar" over.
Hey,ik vind het kleed mooi ook met de kraag. Ik denk echt wel dat je kleed mooi zal zijn. Ik had ook een kraagje en heb er leuke complimentjes over gekregen. Ik heb ook over het kraagje getwijfeld dus ik weet hoe je je voelt maar ik kan je maar 1 ding aanraden en dat is je hart volgen. Vertrouw in je keuze.Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Heykes,K vind 't ook een heel mooi kleedje, zelfs met de kraag, 'k vind dat 't weer iets specialer toont zo.Groetjes
Ik vind het een heel mooi kleedje!Zelfs ook met kraagje..Maar de tulle zou het geheel inderdaad iets zachter maken. Hiervoor zou ikzelf persoonlijk ook kiezen!Lieve groetjes,Gitte
Het twijfelen na een pasbeurt is heel normaal, ik had dit ook toen ik mijn kleed had besteld. Ik zou gaan voor de jurk van 2008 en de kraag laten vervangen door tulle. Maar voor de rest is het een hele mooie jurk.Nog veel succes.Groeten Ann10 mei 2008
Ik vond de kraag van die afrodite ook mooi hoor. Maar het ander zal ook mooi zijn!
Wel, ik ben deze namiddag teruggegaan om ze nog eens beiden te passen en...ik heb mijn kleedje gewisseld. Vannacht werd het opeens helder en wist ik dat ik het kleedje van 2007 moest nemen. Who cares dat het van een vorige collectie is, ik voelde mij er prachtig in. En dat is wat telt! Bedankt voor de tips.
hey,ik heb het kleedje Azure van de nieuwe collectie. Ik vind dat deze meer trekt op de jurk van helène. Maar het was een verstandige keuze om terug te gaan. Niemand gaat dat merken dat het een jurk uit de collectie van 2007 is.Veel succes met het kleed, vind rembo echt mooie kleedjes !!