Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juist gekozen of toch niet??

9-11-2007 19:36:40
Potverdorie toch, een paar uur geleden was ik zo zeker van de keuze van mijn bruidskleed en nu begin ik te twijfelen! Ik schets de situatie: ik ben voor een tweede pasbeurt naar Cermo in Turnhout geweest en reduceerde daar al snel 6 kleedjes tot 1...tot ik hoorde dat hetgeen ik kocht van de Rembo-collectie van vorig jaar was. De verkoopster zei dat er ook een "tegenhanger" van 2008 was. Het had idd dezelfde leuke pasvorm maar de hals vond ik niet zo mooi. Nu hebben we samen besloten om de pareltjes die eraan hangen te houden en de kraag te vervangen door één van tulle. Ik was verkocht, mijn moeder ook en toch twijfel ik nu... Mag ik jullie mening aub? Kleedjes staan beiden op www.rembo.de Bij de bestellers staat "Helena", de versie van vorig jaar en onder het thema chic staat Afrodite van de collectie van dit jaar. De kraag mag je dus wegdenken en vervangen door tulle. Wat denken jullie??

Een twijfelbruidje

P.S.: Ik dacht nochtans dat dit mij zeker niet zou overkomen, maar toch...:)

Evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 823

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik9-11-2007 20:08:23

Ik ben het met je eens. Ik zou het ook vervangegn door tule, zo komt het toch minder "zwaar" over.

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-11-2007 20:32:04

Hey,

ik vind het kleed mooi ook met de kraag. Ik denk echt wel dat je kleed mooi zal zijn. Ik had ook een kraagje en heb er leuke complimentjes over gekregen. Ik heb ook over het kraagje getwijfeld dus ik weet hoe je je voelt maar ik kan je maar 1 ding aanraden en dat is je hart volgen. Vertrouw in je keuze.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

Sylvie

Meld misbruik10-11-2007 9:08:01

Heykes,

K vind 't ook een heel mooi kleedje, zelfs met de kraag, 'k vind dat 't weer iets specialer toont zo.

Groetjes

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik10-11-2007 11:44:06

Ik vind het een heel mooi kleedje!
Zelfs ook met kraagje..
Maar de tulle zou het geheel inderdaad iets zachter maken. Hiervoor zou ikzelf persoonlijk ook kiezen!
Lieve groetjes,
Gitte

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik10-11-2007 11:45:11

Het twijfelen na een pasbeurt is heel normaal, ik had dit ook toen ik mijn kleed had besteld. Ik zou gaan voor de jurk van 2008 en de kraag laten vervangen door tulle. Maar voor de rest is het een hele mooie jurk.

Nog veel succes.

Groeten Ann
10 mei 2008

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik10-11-2007 12:26:26

Ik vond de kraag van die afrodite ook mooi hoor. Maar het ander zal ook mooi zijn!

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik10-11-2007 18:15:58

Wel, ik ben deze namiddag teruggegaan om ze nog eens beiden te passen en...ik heb mijn kleedje gewisseld. Vannacht werd het opeens helder en wist ik dat ik het kleedje van 2007 moest nemen. Who cares dat het van een vorige collectie is, ik voelde mij er prachtig in. En dat is wat telt! Bedankt voor de tips.

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik11-11-2007 12:18:20

hey,

ik heb het kleedje Azure van de nieuwe collectie. Ik vind dat deze meer trekt op de jurk van helène.

Maar het was een verstandige keuze om terug te gaan. Niemand gaat dat merken dat het een jurk uit de collectie van 2007 is.

Veel succes met het kleed, vind rembo echt mooie kleedjes !!

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik11-11-2007 12:18:27

hey,

ik heb het kleedje Azure van de nieuwe collectie. Ik vind dat deze meer trekt op de jurk van helène.

Maar het was een verstandige keuze om terug te gaan. Niemand gaat dat merken dat het een jurk uit de collectie van 2007 is.

Veel succes met het kleed, vind rembo echt mooie kleedjes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...