Terug naar overzicht
Bij is het vervoer een soort oude paardetram.Daar kunnen 30 mensen op,aangezien wij een suite hebben van 25 mensen is dat een goede oplossing.Groetjes 01.08.2008
Wij hebben een Chrysler van 1931. Voor de suite hebben we mercedessen gehuurd.
Hallo,Wij trouwen 05.04.08 en hebben voor onszelf een grijze kever gehuurd waar mijn vriend zelf met rijdt, voor de suite huren we 2 zwart engelse taxi's met chauffeur zodat onze bruidskinjes(eigen kinderen) ook in een speciale auto zitten.In deze wagens kan je met ong. 5 personen zodat alles niet te groots wordt.Veel plezier verder met zoeken.Gr Anja
Hey,Wij hebben een bus gehuurd. Op die manier kan de hele suite er in (20 personen). Ik denk dat dat wel gezellig zal zijn.Groetjes,Laurie
Hoi,Vermits wij een grote suite hadden kwamen aparte auto's te duur uit. We hebben dan gekozen voor 2 limo's.Wijzelf hadden een exclusieve Bentley cabrio die mochten lenen van iemand. Cabrio is echt wel aan te raden als het mooi weer is!!!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hoi,wij doen het vervoer met eigen wagens. Alles is op een straal van 10 km dus we vinden het een beetje veel geld om daarvoor ceremoniewagens te huren. We zorgen gewoon dat de wagens mooi versierd zijn in ons kleur-thema. Wijzelf gaan wegrijden met een kever die we mogen lenen van vrienden.
Hey,Wijzelf zitten samen met onze ouders en bruidskindjes in een limousine en de suite zit in verschillende zwarte mercedessen.Groetjes
Hallo,Wij hebben zelf een zwarte mercedes cabrio en de suite volgt in gewone zwarte mercedessen.Groetjes
heywij hadden een oldtimer amerikaanse politiewagen (man is inspecteur vandaar...) en de rest van het gevolg reed gewoon in hun eigen wagen.hij kwam van bij nostalgic cars in schellebelle en t was moeilijk kiezen ;-)www.nostalgic-cars.be groetjessas
Wij trouwen op 16/09/07 en hebben voor onszelf een cremekleurige Citroën Traction Avant en voor het gevolg dezefde wegens in zwart.Ik wou echt dat het gevolg wagens had. Anders krijg je geen mooie suite aan de kerk. Moet je staan wachtte tot iedereen geparkeerd is en echt handig is een eindje stappen in een lange jurk ook niet voor de dames.
We trouwen dus op 16/05/09. Vergissing bij het intype.
wij hebben een kleine suite en iedereen past in de limousine
hoiwij hebben een mercedes van een vriend die ons gaat voeren ter beschikking. een recente mooie wagen.tegen de rest heb ik gezegd dat ze hun auto maar heel mooi moeten wassen en een lintje aan hanen... suitvervoer is zo duur dat wij het niet zagen zitten om dat te doen. de wagen van de vriend is gratis, anders zouden we waarschijnlijk gevoerd geweest zijn door de ouders of broer. ik vind het zelf niet erg. er zijn wel mensen in de familie die erover vallen maar jagroetjescindy 12.09.08
Hey,Wij trouwen 13/09/08. We hebben een bus gehuurd van ongeveer 28 man. De prijs valt heel goed mee hoor. www.ceremonieroger.be Groetjes
Lieselot, (of iemand anders die ook zwarte mercedessen heeft gehuurd) waar heb je die gehuurd en hoeveel bedraagt de prijs ongeveer en voor hoeveel uren?groetjesKim
heyIk trouw in een hummerlimo wel opvallend maar voor die ene dag vind ik dat dat wel mag