Terug naar overzicht
Hallo,Mijn trouwkleedje komt van Miss Sheila in Brugge.Mijn zus en schoonmoeder hun suitekledij komt ook van daar.Mss moet je daar eens gaan kijken.M.v.g. Inge 01.08.2008
Hallo,Als je toch naar Antwerpen komt moet je zeker ook is bij Le Chapeau gaan kijken, heb mijn trouwkleed er gevonden maar was ook helemaal weg van de suitekleding en zij hebben ook een aparte winkel met feestkleding.Wie zoekt, die vindt.Anja
Niet opgeven! er zijn zoveel verschillende soorten winkels! Je moet er misschien wel wat voor rondreizen, maar zoek eens op het internet naar bruidsdesigners (en niet enkel de bekende merken in België, kijk eens op Brides.com bijvoorbeeld), dan komt ge wel nieuwe dingen tegen. Als ge dan iets tof ziet, kunt ge zo verder werken.Succes
Hoi,mijn schoonbroer is enkele weken geleden getrouwd en ik trouw volgend jaar. Mijn suitekleed kwam van bij Robel in Roeselare, zeker een aanrader: heel vriendelijk, niet opdringerig en ze hebben zowel goedkope als iets duurdere suitekledij (wat misschien ook wel belangrijk is als je zelf trouwt volgend jaar). Succes ermee!
Hoi, Bij Chrandels in Maastricht vind je veel gala-kledij, dus vaak in 'normale stoffen, maar met veel strass-steentjes of specialere snit.Het is misschien wel een heel eind rijden, maar op internet kan je al veel van hun collectie zien (is tevens echt betaalbaar en je kan meestal zelf je kleur kiezen!!)
Beste Mieke,Ben je nog op zoek naar een suitekleed? Ik heb er eentje te koop, maar 1 keer gedragen, bordeau, lang, maat 38ongeveer. Ben 1m69 en 58 kgMoest je interesse hebben mag je me altijd mailen op romina_vandenborne@msn.com