Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ten einde raad...

10-11-2007 17:08:28
Dag bruidjes!

Ik ben echt ten einde raad. Ik weet van mezelf dat ik heel moeilijk ben in het kiezen van de kledij die ik wil. Aangezien mijn broer volgend jaar trouwt en ik in de suite moet lopen en getuige ben, ben ik vandaag al eens naar Brugge geweest op zoek naar een suitekleed. Bovendien zullen mijn vriend en ik in juni 2009 ook zelf in het huwelijksbootje treden. Ik had daarom al wat op het internet gekeken naar kleedjes (zowel suite- als bruidskleedjes) van bekende merken: Linea Raffaelli, Rembo Styling, Pronovias, Marylise, Oni Onik ... Omdat ik dus heel moeilijk mijn smaak vind tussen die bekende merken, dacht ik dat er misschien nog hoop was omdat natuurlijk niet alle kleedjes op het internet staan. Daarom hadden we vandaag een afspraak gemaakt in Linea Raffaelli in Brugge voor een suitekleed. Ik ben daar slechts een half uurtje binnen geweest, we zijn heel vriendelijk ontvangen maar ik vond er echt geen enkel (!!!) suitekleed naar mijn smaak. Blijkbaar ben ik echt heel moeilijk. Maar ja, wat ik graag zie is het volgende: vooral heel veel strass-steentjes verwerkt in de bustier van het kleedje. De rest van het kleedje zou dan wat "simpeler" mogen zijn. Maar ik vind dat dus echt nergens! Omdat het voor mij niet per se "suitestof" moet zijn, mag het voor mij ook gerust andere stof zijn. We zijn ook al naar andere winkels zoals Villa Maria in Brugge geweest, maar allemaal tevergeefs... Ik begin stilletjesaan de moed te verliezen want overal zeggen ze dat ik dat waarschijnlijk enkel in de grote steden zoals Antwerpen zal vinden. Daarom zijn we van plan om eens naar de Jagré in Antwerpen te gaan. Bovendien heb ik in het programma "Beauty and the nerd" prachtige kleedjes gezien die ik zelf heel mooi vond en die komen blijkbaar van de Jagré. Maar omdat West-Vlaanderen en Antwerpen toch niet dicht bij elkaar liggen, zou ik toch graag eens vragen aan jullie of het daar echt de moeite is. Zouden ze daar hetgene hebben dat ik zoek? Als ik nu al geen suitekleed vind, wat zal het dan volgend jaar zijn als ik een trouwkleedje moet zoeken???

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. Als jullie andere winkels kennen waar het de moeite is om eens naartoe te gaan, vuur maar af hé.

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Mieke
27-06-09

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 522

inge
1-8-2008
 Meld misbruik10-11-2007 17:41:40

Hallo,
Mijn trouwkleedje komt van Miss Sheila in Brugge.
Mijn zus en schoonmoeder hun suitekledij komt ook van daar.
Mss moet je daar eens gaan kijken.
M.v.g. Inge 01.08.2008

anja
5-4-2008
 Meld misbruik11-11-2007 9:41:41

Hallo,
Als je toch naar Antwerpen komt moet je zeker ook is bij Le Chapeau gaan kijken, heb mijn trouwkleed er gevonden maar was ook helemaal weg van de suitekleding en zij hebben ook een aparte winkel met feestkleding.
Wie zoekt, die vindt.
Anja

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik11-11-2007 9:49:29

Niet opgeven! er zijn zoveel verschillende soorten winkels! Je moet er misschien wel wat voor rondreizen, maar zoek eens op het internet naar bruidsdesigners (en niet enkel de bekende merken in België, kijk eens op Brides.com bijvoorbeeld), dan komt ge wel nieuwe dingen tegen. Als ge dan iets tof ziet, kunt ge zo verder werken.

Succes

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik17-11-2007 22:13:42

Hoi,
mijn schoonbroer is enkele weken geleden getrouwd en ik trouw volgend jaar. Mijn suitekleed kwam van bij Robel in Roeselare, zeker een aanrader: heel vriendelijk, niet opdringerig en ze hebben zowel goedkope als iets duurdere suitekledij (wat misschien ook wel belangrijk is als je zelf trouwt volgend jaar).
Succes ermee!

Veys
1-9-2010
 Meld misbruik27-12-2007 15:52:11

Hoi,

Bij Chrandels in Maastricht vind je veel gala-kledij, dus vaak in 'normale stoffen, maar met veel strass-steentjes of specialere snit.
Het is misschien wel een heel eind rijden, maar op internet kan je al veel van hun collectie zien (is tevens echt betaalbaar en je kan meestal zelf je kleur kiezen!!)

romina
27-6-2009
 Meld misbruik28-12-2007 22:40:46

Beste Mieke,

Ben je nog op zoek naar een suitekleed? Ik heb er eentje te koop, maar 1 keer gedragen, bordeau, lang, maat 38ongeveer. Ben 1m69 en 58 kg

Moest je interesse hebben mag je me altijd mailen op romina_vandenborne@msn.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...