Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdata

11-11-2007 10:27:14
Hoi in spanning zittende bruidjes in spe,
Wij trouwen 05.04.08(nog 146dagen)en wilde graag weten wie deze dag ook de gelukkigen zijn. Waar staan jullie zoal met +- alles.
Zou leuk zijn mochten we na de trouw misschien wat kunnen bijkletsen.
Veel plezier verder met de prachtigste voorbereidingen die er zijn.
Gr. Anja

anja
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 808

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik11-11-2007 11:10:03

Hoi Anja,

Mijn vriend en ik trouwen 21 dagen na jullie, op 26 april dus.
De belangrijkste dingen liggen vast: feestzaal, restaurant voor over de middag, stadhuis, viering, bruidsjurk en accessoires, fotograaf en DJ. Dit alles is behoorlijk vlot gegaan, we hebben nl. pas half augustus beslist te trouwen.

Wat nog binnen de volgende maanden moet gebeuren: drukwerk, kledij vriend en bruidskindjes, kapsel en make-up, uitwerken van de viering, bestellen bloemen en bezoek aan de notaris.

Waar we nog over twijfelen: trouwvervoer en huwelijksreis. We zouden dolgraag naar West-USA gaan voor een viertal weken, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om onze hond zo lang in een pension te laten.
Misschien moeten we naar iets dichter bij huis kijken.

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik11-11-2007 12:24:41

Hallo Anja,

Wij trouwen één dag voor jullie! De belangrijkste dingen zijn (zo goed als) klaar: gemeentehuis en kerk, feestzaal en dj, bruidsjurk, ringen, fotograaf en misboekje.
Vervoer nemen we niet aangezien we de mooie auto gaan lenen van iemand uit de familie.
De kledij voor de bruidegom, bloemen en nog duizend andere kleine dingen dienen nog te gebeuren maar daar is het nu nog net te vroeg voor. En hoe zit het bij jullie?
Je mag me ook altijd mailen: silvyvanthielen@hotmail.com.
En ja, na de trouw wordt het even afkicken denk ik ;-).

Vele groetjes en nog veel plezier!
Silvy

San
12-4-2008
 Meld misbruik11-11-2007 15:30:30

Beste Anja,

Wij trouwen op 12/04/2008. Bij ons ligt de zaal, de dj, de viedograaf, de ringen, het kleed al vast. In januari gaan we kijken voor kledij van mijn ventje en schoenen voor ons beiden, drukwerk bestellen wij via internet en gaan we doen in februari. Wij hebben geen fotograaf. Getuigen moeten nog officieel gevraagd worden. Notaris moeten wij nog doen en de officiele documenten op stadhuis moeten we doen in januari. Wij hebben iets minder voor te bereiden vermits wij enkel voor de wet trouwen. Op mijn tellerke staat nog 153 dagen. Ik heb ook bang dat ik na de trouw zo een beetje in een "zwart gat" ga vallen. Elke vrije minuut die ik nu heb zit ik op het internet. Maar mss kunnen we dan de bruidjes in spe een beetje goede raad geven. Vermits wij onze trouwalbum zelf gaan maken zal ik daar ook wel menige uurtjes kunnen mee bezig zijn.

Groetjes,

Sandra
12/04/2008

sara

Meld misbruik11-11-2007 16:01:34

Beste Soetkin,

Ook wij willen op huwelijksreis naar het westen van USA, meer bepaald California. We rekenen nu op 2 weken en gaan van San Francisco naar Los Angeles, naar Las Vegas en naar San Diego. Hoe pakken julllie het aan, want ik vind dat we voor 2 weken al op een behoorlijk hoog bedrag uitkomen?

Groetjes,

Sara

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik11-11-2007 16:28:12

@ sara,

We zijn nog niet zeker dat we zullen gaan. Gaan we toch dan wordt het +/- het volgende:

Vluchten + huurauto leggen we hier al vast. Hoe vroeger de vlucht geboekt, hoe goedkoper. Enkele belangrijke hotels (zoals bij aankomst en vertrek SF en Las Vegas)zouden dan ook al vastgelegd worden. De rest worden motels onderweg en misschien nemen we de tent mee. Wij zijn nl. vooral in de nationale parken geïnteresseerd.

Volgende site heeft mij al goed geholpen: allesamerika.com . Er is ook een forum aan de site waarbij ervaren USA-reizigers zijn aangesloten. Zij kunnen je zeker tips geven! Veel plezier ermee!

Kelly
12-4-2008
 Meld misbruik12-11-2007 17:01:33

Hallo, ik ben Kelly en mijn vriend en ik trouwen op 12 April 2008. Al het belangrijkste staat vast. Wet,kerk, vervoer, zaal, fotograaf, ceremoniemeester en dat is het. Nu moeten we er echt dringend aan beginnen, vooral aan de uitnodigingen. we weten al wat maar er is veel werk aan.En, hoe is het bij jullie?
Groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...