Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help wij wllen andere pastoor!!

11-11-2007 16:08:52
Hallo bruidjes,

Dinsdag zijn wij naar de patoor geweest. Het is ons niet zo goed bevallen. Wij voelen ons niet zo goed bij deze pastoor.

Nu ons doopacte is al opgestuurd naar onze beide parochies en de brieven zullen toe komen bij de pastoor waar we gaan trouwen.

Wij zouden graag veranderen van pastoor en kerk.
Nu weet ik niet of dit kan. Heeft er iemand een idee???

We zijn wel bang dat de nieuwe pastoor iets zou zeggen dat we hem ne rare vinden. Snap je?
Indien de nieuwe pastoor zegt "neen dat kan niet" kan hij wel contact met de huidige pastoor opnemen é. Ik weet niet hoe goed die pastoor bevriendt zijn.

we zouden in de zelfde gemeente trouwem of een gemeente dat nioet ver is van onze gemeente.

Groetjes
Kimberly

Kimberly
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 446

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-11-2007 9:37:44

Lijkt me geen enkel probleem. een vriendin van mij voelde zich ook niet zo goed bij een bepaalde pastoor en ze zijn dan gewoon ens terug geweest naar deze man en hem de situatie uitgelegd. ze kregen dan gewoon een andere pastoor toegewezen. het kan altijd zijn dat het eens niet klikt met iemand he...

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik12-11-2007 9:46:13

hallo,

wij kennen zelf een pastoor die we heel graag willen voor onze trouwmis. en hebben dat met de pastoor van onze parochie besproken en hij had er helemaal geen probleem mee. wij willen ook gene stijve pastoor hebben en die wij kennen is een hele losse. je kan het eens met de pastoor van je parochie bespreken.

groetjes
heidi

Johan

Meld misbruik12-11-2007 14:25:52

ik vind wel dat het moet klikken met de voorganger; als je er nu al een slecht gevoel bij hebt, hoe zalde viering danworden!? Heb eens een viering meegemaakt met 'de goede herder' uit Dendermonde, dit was echt heel persoonlijk én tof. Gewoon eens google-en! Dit is dan wel geen rooms-katholiek huwelijk, wel - als je dit wil -een katholiek huwelijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info