Terug naar overzicht
heyik heb daar mijn kleed gekocht en ik moest niets betalen om te passen.grtz
HeyBen ook naar de modeshow geweest. mooie kleedjes gezien. Ik ga vrijblijvend eens gaan passen, ik moet niks betalen hebben ze gezegd. Ze waren wel heel vriendelijk.Qua prijs, moet ik zeggen als ik iets naar mijn goesting heb gezien ga ik mijn gedacht niet snel breken.Veel pasplezier.Groetjes
ik ben ook geweest, ik vond het echt de moeite. binnenkort ga ik er de eerste keer passen
Hey,K ben ook naar de modeshow geweest, vond het echt de moeite. Veel mooie kleedjes gezien en binnen twee weekjes ga 'k er de eerste keer passen.Groetjes
Hallo,Heb daar ook mijn kleed gekocht en eerste keer dat ik daar binnenkwam heb ik ook gewoon vanalles mogen passen, heel vriendelijke mensen. Best wel op voorhand een afspraak maken. Zo kunnen ze tijd vrijmaken voor u en je mag zoveel passen als nodig. Qua prijs hebben ze jurken in alle prijsklassen, vermeldt gewoon de prijs die je in gedachten had en zij kiezen dan iets in die categorie!Echt een aanrader!Veel succes.Karlijn (08/12/2007)
wat ik mij nog afvroeg: zouden ze nu echt alle jurken die ze hebben getoond hebben of zouden ze er nog meer hebben? Van mathyro bvb toonden ze er slechts 2, is dat dan al wat ze hebben van dit merk? van andere merken werden er toch veel meer getoond? twas wel heel schoon allemaal
Ben niet naar de modeshow geweest (origineel hé :p) maar heb er wel mijn kleed gekocht enkele weken geleden!Had een afspraak gemaakt en ze hebben me heel vriendelijk ontvangen, mijn ma kreeg een koffietje en ik wat water. Ze heeft iets gezocht naar mijn smaak en budget (800 euro) en ben er met mijn goesting buiten gestapt! :)Moest geen pasgeld betalen, enkel een voorschot (in mijn geval de helft) en het kleed blijft daar. Moet terug een maand voor de trouwdatum. Mag alles in schijven betalen, heb de keuze.Helemaal geen opdringerige mensen! Ze zei zelf dat ik accessoires en schoenen gerust ergens anders kan kopen (oa in de kledingzaak waar ik werk).Als ik aan 50 euro retouches lig, zou er al heel veel aan gewerkt moeten worden zei ze. Dus dat is ook goed.Heb geen andere winkels bezocht, dus of ze duurder zijn of klein of zo, dat weet ik niet.