Terug naar overzicht
Hoi Marie,Ik kan aannemen dat je ermee in je hoofd zit, maar zelf zou ik het een droom vinden! Zoveel familie! Bij ons is het enkel de ouders en Peters zus. Maar als oplossing voor jouw..In zulke gevallen is het vrij gebruikelijk dat 1 man met 2 vrouwen aan zijn zijde kerk/gemeentehuis binnengaat. Je zou hun mening kunnen vragen hierover, tenslotte ben je toch enkel bezorgd om hen? Langs de andere kant is er toch niets zo charmant en vertederend dan drie zussen die samen en naast elkaar lopen op jullie feest?Die dames zijn mss een ideaal stel om gezamelijk ceremoniemeester te spelen?Succes,Groetjes, Griet
Dag Marie,Wij hebben het omgekeerde: ik heb drie broers zonder vriendin en mijn verloofde één broer. Ik zie er zelf niet echt het probleem van in om die allemaal samen te laten binnenkomen (beter dan met iemand die ik totaal niet ken) Volgens mijn moeder gaat dit echter niet. Je kan dat volgens haar doen met mensen die onder 18 zijn, maar niet met volwassenen.We zijn er dus nog niet uit. Ik lig er eigenlijk niet echt wakker van... we zien wel hoe we het oplossen. Ik denk dat ik de keuze aan hen ga laten, want ik wil zeker vermijden dat iemand op zijn ongemak is. En misschien vinden ze ondertussen de liefde van hun leven ;-)Ze kunnen nog altijd aan één van de nichtjes vragen om met hen in de suite te lopen. Ik denk dat dat bij ons in de familie ook al eens zo is opgelost. En desnoods met een goede vriendin - die ik liefst toch al een paar keer op voorhand gezien heb.Als ceremoniemeester vind ik niet zo'n goed idee omdat ik vind dat ze toch helemaal bij moeten horen.Of we kunnen misschien een uitwisseling doen voor jouw zussen en mijn broers, hahaha!GroetjesLore
idd een groepje zussen samen is wel leuk! is dat niet een beetje zoals in amerika. 3 bruidsmeisjes/ ale vrouwen in dit gevallen