Terug naar overzicht
Hallo Heidi, Wij trouwen niet op 4/10/2008, maar een dag eerder en momenteel ligt bij ons de zaal en het stadhuis vast.Donderdag gaan we wat rondhoren bij fotografen en vrijdag ga ik voor de eerste keer eens rondkijken voor trouwkleren.En jullie? GroetjesInes3/10/2008
Hey,wij touwen ook op 04.10.2008. Bij ons liggen enkele grote dingen reeds vast:- fotograaf (vriendin van mijn moeder)- het stadhuis is al gereserveerd- de kerk is gereserveerd- de feestzaal (en DJ)- trouwkleedMomenteel ben ik ideetjes aan het opdoen om uitnodigingen zelf te maken.
Hey, wij trouwen een week later, op 11/10 en bij ons ligt enkel zaal, stadhuis en kerk vast. We zijn nu op zoek naar DJ, ceremoniemeester en vervoer. Ik kijk lustig rond op sites voor trouwkleedjes en ben ook al op zoek naar teksten vr het misboekje. Ach ja, tis redelijk relaxed he, in oktober trouwen, de meeste dingen zijn nog vrij. Tijd zat!! Succes met de voorbereidingen!
Ook wij trouwen op 4 oktober! De Zaal en kerk liggen ondertussen vast en ik heb mijn trouwkleed al gekozen!