Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousenband zonder panty ?

12-11-2007 11:00:34
Volgens de winkel waar ik mijn bruidsjurk bestelde wordt het niet veel meer gedaan om panty's onder een trouwjurk aan te doen.
De kousenband wel volgens hen.
Ik vind dat nogal raar om een kousenban zonder panty's te dragen wat vinden jullie ervan ?

ilse
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 788

San
12-4-2008
 Meld misbruik12-11-2007 11:44:52

Ik ga ook geen panty's dragen maar zeker en vast een kousenband. Als je toch panty's wil dragen zou ik opteren voor hele dunne een soort onzichtbare. De traditionele witte panty's vind ik persoonlijk niet mooi.

Sandra
12/04/2008

Mieke

Meld misbruik12-11-2007 13:08:23

Dag Ilse,

Ik dacht eigenlijk dat er redelijk veel bruidjes panty's onder hun trouwkleed deden... Ik vind persoonlijk dat het geheel dan meer "af" is. Wel inderdaad geen zo'n witte want dat vind ik echt niet mooi. Maar zo'n doorschijnende vallen toch wel mee hé? Blijkbaar zou je met panty's ook minder snel blaren op je voeten hebben. Dat heb ik toch eens gehoord...

Groetjes, Mieke
27-06-09

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik12-11-2007 18:30:42

Ik ga alleszins wel pantys aandoen, vooral voor de schoenen want ge krijgt dan inderdaad minder blaren :)
Gewoon simpele doorschijnende ophoudkousen van DIM zijn altijd tof als je in de zomer trouwt, want zo een heel broek-kous is wel erg warm denk ik.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...