TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
16-2-2008
|
12-11-2007 13:19:48
Debby, ik ken natuurlijk de prijzen van het Antwerpse niet, maar in OOst-Vlaanderen kan je met dat budget terecht bij de zalen uit de duurdere klasse hoor... Misschien toch voldoende info opvragen en prijsvergelijkingen doen! Veel succes, Lien 16.02.2008
|
|
cin
8-8-2008
|
12-11-2007 15:08:05
Outfort is zeker de moeite want wij gingen daar ook heen. Alles goed en wel en de zaal was nog vrij op onze data. gesprek heel vlot met meisje die ons ontving. Alles klikte tijdens de bespreking s'avonds. Volgende dag eerste uur willen we reserveren en datum plots toch vernomen. Wij waren zeeeeeer teleurgesteld want hadden echt... dit is het. Toch gingen we de datum met stadhuis, fotograaf,enzo niet wijzigen omdat zaal plots wel geboekt was...dit was voor mij geen goed voorteken. Hopelijk heb jij meer succes, je bent er allesinds tijdig bij.
|
|
Karlo
8-8-2008
|
12-11-2007 22:26:50
Reken ik op 25 Euro pp voor de receptie (en da's al véél), dan hou je nog 93,75 Euro de man over voor het avondfeest. Da's inderdaad al een hoog budget, daar kun je véél kanten mee uit. In ieder geval wel goed dat je op tijd gaat zoeken, voor 9/8/9 zou je nog wel iets moeten kunnen vinden. Wij trouwen in Deurne, in kasteel Rivierenhof. Zeer mooie omgeving, zeer vriendelijke uitbater en (naar ik gehoord heb) zeer goede kwaliteit. Misschien ook iets voor jou?
Veel succes! Karlo www.080808.tk
|
|
Debby
8-8-2009
|
13-11-2007 9:21:58
Hey Karlo,
een vraagje is het kasteel van Deurne niet te duur? Ik heb verschillende zalen al aangesproken maar ik heb enkel van het hof Van nazareth en Horta een prijsofferte gekregen! Heb ook gemaild naar het kasteel in het nachtegaalpark...en ook naar dat van Deurne! Tot hiertoe zonder resultaat!!! xxx
|
|
Valeska
15-12-2007
|
13-11-2007 12:57:07
Hey Debby,
Probeer eens bij Diamond Princess!! zeer apparte locatie en zeker binnen jouw budget hoor!!!! wij huwen daar op 15/12/2007 als je me even een mailtje doet hou ik je zeker op de hoogte van de commentaren nadien!! degene die we nu al hebben ontvangen zijn super positief hoor!!
groetjes, valeska
|
|
Valeska
15-12-2007
|
13-11-2007 12:57:48
oeps vergeten, valeska@gycra.eu
|
|
Karlo
8-8-2008
|
14-11-2007 0:41:00
Hallo,
op de site van het Rivierenhof staan richtprijzen van hun feestmenu's (http://www.kasteel-rivierenhof.be/ , meeting, feestarrangementen). Je zult zien dat je ruim binnen je budget zult blijven. In e-mails beantwoorden zijn ze niet de beste (hebben al een keer of 3 gemaild, gemiddeld pas na 7 à 10 dagen antwoord). Ik vermoed dat iemand van de familie af en toe de mailbox checkt, maar niet echt dagelijks opvolgt. Beste is misschien om gewoon eens langs te gaan, er een koffietje te gaan drinken (is tijdens weekend gewoon brasserie-restaurant) en eens rustig binnen rond te kijken. Kun je nog altijd zien of het je zin is...
Groetjes, Karlo www.080808.tk
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|