Terug naar overzicht
Dag Sofie,Ik kan zeker David en Koen aanraden (www.davidenkoen.net ). 2 stemmen, gitaar en piano. Ze hebben een uitgebreid repertoire maar staan open voor suggesties/bijkomende nummers. Je kan ook steeds eens komen luisteren op een repetitie. De contactinfo staat op hun website.Veel succes!Lien16.02.2008
Hey Sofie,Wij hebben gekozen voor Amantes als live-muziek, je kiest zelf de liedjes die je wenst.Ze hebben ook een website: www.amantes.be Groetjes,Sylvie
Probeer eens bij Chelsy (www.chelsy.be ). Prachtige stem, en begeleiding (orgel, maar ook trompet) Waren op de huwelijksbeurs te Brugge! Ze zijn uit Meulebeke, maar regelmatig overal in West-Vlaanderen. Veel suc6!
Hallo,Bedankt voor jullie suggesties! Kunnen jullie ook zeggen of dit duur is? Ik heb er eigenlijk geen idee van hoeveel men daarvoor vraagt.Alvast bedankt!GroetjesSofie
Heykes,Wij betalen 300 euro in totaal.Groetjes
Hey SofieNet als Sylvie hadden wij ook Amantes, en het was echt super !!Echt de moeite waarde.Groetjes en geniet ervanSarah 59 dagen gehuwd
Hallo,wij hebben een meisje die komt zingen. Ze heeft ook op mijn vriendin haar trouw gezongen. Ze vaagt 150 euro. Ze zingt p CD of op life pianomuziek. Daarin mag je kiezen. Een echte aanrader. Moest je meer info willen mag je mij gerust mailen naar Evelienvantornhout@hotmail.com vele groetjes Evelienps: ik ben van Nevele (bij deinze en Gent)
hallo,ik kan zeker en vast ook chelsy aanraden. zij zong op het huwelijk van vrienden en ze heeft echt een stem om kippenvel van te krijgen.veel succes