Terug naar overzicht
Beste Sofie,Ik ga ook wachten tot in de solden voor mijn schoenen. Ik heb wel pas mijn eerste pas in februari.Groetjes,Sandra12/04/2008
Als je kan wacht je beter.Ik heb bijna alles in de solden gekocht, ook mijn kleed. Ik had 50% op een trouwkleedje, daarmee bespaar je heel veel. Mijn kleedje was van winter 2006 en ik trouwde in februari 2007, dus uit de mode was het zeker niet.
Ik ben ook van plan om te wachten tot de solden, voor lingerie althans, want mijn schoenen heb ik ondertussen in Nederland gekocht voor maar 49 euro... ik vermoed dat zelfs de solden hier niet goedkoper gingen zijn.Voor lingerie wacht ik wel nog even. Mijn eerste pas is half maart, dus ik heb sowieso wel meer tijd dan jij.Groetjes,Tania
Als je niet belachelijk veel kwijt wil zijn aan je schoenen: wachten! :-)Ik heb mijn schoenen in juli in de solden gekocht bij Van Loock. Je moet een beetje geluk hebben daar, maar er zijn er wel degelijk in de solden... En waar ze in de bruidswinkel 150euro voor de schoenen vroegen (slik), heb ik maar 60 betaald! Lingerie heb ik ook in de solden gekocht. Ik kreeg zelfs van de verkoopster bij mijn eerste pas een complimentje over mijn setje van 15euro ;-).Groetjes,Evelien x
Dag Sofie,Ik las juist je berichtje. Ik doe mijn trouwschoenen weg die ik gekocht heb in de bruidswinkel. Moest je interesse hebben en meer info mag je mij altijd mailen: pettie_1@hotmail.comGroetjes