TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
2-8-2008
|
13-11-2007 9:01:15
Dag Matthias, wij geven onze trouwfeest in Kasteel Sanderling. Héél romantisch, superbediening, heerlijk eten, alles tot in de puntjes in orde. We hebben er al 2 feesten gehad en we waren onmiddellijk verkocht zoals dat heet :o) Problee: ik denk dat ze tot in oktober volgend jaar elke zaterdag als geboekt zijn. Onlangs verscheen hier wel een bericht dat er in juni 2008 een zaterdag is vrijgekomen. Misschien kan je daar eens voor kijken? Kasteel Carelshof is in Sint-Amandsberg en was voor ons echt een afknapper. Maar ieder zijn smaak natuurlijk! nog veel succes!
|
|
lien
16-2-2008
|
13-11-2007 9:19:38
Mijn zus is in 2004 getrouwd in Kasteel Coninckxdonck en ik heb niets dan lof over de bediening, het eten, enz... Enig minpuntje daar (als je er al één moet geven) is het feit dat de receptie doorgaat in verschillende salons. Maar in feite gaf dat nog wat gezelligheid en sfeer... Succes met de zoektocht! Lien 16.02.2008
|
|
Marie
5-10-2008
|
13-11-2007 9:55:04
Hey, Wij zijn Coninxdonck ook gaan bezoeken, en het is echt een zéér mooie locatie en prijs kwaliteit zeer goed denken we. Zeker doen, zou ik zeggen! Wij hebben uiteindelijk wel gekozen voor het Kasteel Van Wippelgem in Evergem, omdat de locatie nog nét iets mooier is naar ons gedacht. Misschien moet je daar ook eens gaan kijken! We zijn ook naar 't Carelshof gewst in Oostakker maar we hoorden daar van mensen ook een aantal negatieve reacties over, verder zijn er nog het kasteel van zaffelare, kasteel van lebbeke, en als het in W-Vl ook mag zijn, wij zijn ook naar Kasteel D'Aertrycke gewst. Dat was écht prachtig!! Minpunt vonden wij dat het feest in drie apperte, in elkaar overlopende zaaltjes doorgaat. Succes! En laat eens weten wat het geworden is!
|
|
Lore
5-7-2008
|
13-11-2007 10:15:29
Wij trouwen in Kasteel Coninxdonck op 5 juli 2008. We weten dat het kasteel bekend staat om zijn uitzonderlijke goede keuken. Ook zijn de eigenaars zeer sympathieke mensen die helemaal niet moeilijk doen. Wij gaan bijvoorbeeld een live-band laten komen voor de openingsdans en het eerste uurtje muziek. Daarna neemt de DJ over. Dat was voor hun allemaal geen enkel probleem.
Wat ik ook heel leuk vind, is dat er maar één feest tegelijk kan doorgaan. Zo heb je pas echt het gevoel dat het kasteel voor één dag voor jullie is.
Groetjes
Lore
|
|
Marijke
2-8-2008
|
14-11-2007 13:16:58
Ook wij trouwen in Kasteel Coninxdonck op 2 augustus 2008. We hadden ons laten vertellen dat het eten er meer dan in orde was en het kader is ook wel betoverend mooi.
@ Lore: hebben jullie trouwens iets op papier gekregen? Wij hebben een mailtje gekregen met de bevestiging van de reservatie en daarna de factuur en betaald maar dat is alles. Deze week gaan we een keer bellen om te vragen of alles in orde is en een paar bijkomende vraagjes te stellen enzo.
Groeten, Marijke
|
|
Lore
5-7-2008
|
15-11-2007 13:40:09
@Marijke Bij ons ongeveer hetzelfde verhaal. Maar als jullie het voorschot betaald hebben geldt dit als een contract. Bovendien staan al hun prijzen en formules op het internet. Ik zou me niet te veel zorgen maken: mijn ouders kennen de uitbaters via-via en het zijn de meest vriendelijke en gemakkelijke mensen die je kan inbeelden.
Misschien moet je inderdaad nog eens terugbellen, gewoon om te tonen dat je ermee bezig bent. Mij hebben andere mensen ook aangeraden om een proefdiner te organiseren daar. Gewoon ook eens om de mensen daar wat beter te leren kennen. Je moet het maar eens vragen ;-)
|
|
kelly
|
25-11-2007 12:53:18
Hoi Matthias,
Ik ben de dochter van de uitbaters van Kasteel Sanderling. Ikzelf trouw er volgend jaar op 6 september. Het klinkt natuurlijk evident dat ik in de zaal van mijn mama trouw, maar we hebben getwijfeld daar iedereen van de provincie antwerpen en vlaams-brabant moet komen, dus voor onze gasten wel een uur rijden, maar je kan eigenlijk gewoon geen mooiere zaal vinden. Het is er gewoonweg fantastisch, lekker eten, superbediening en alles wordt tot op de puntjes uitgelegd. En op het einde van het gesprek weet je al wat uw trouwfeest gaat kosten, wat toch ook wel een belangrijke factor is. neem is een kijkje op www.kasteelsanderling.com of bel naar men mama 0479/47.54.62
Groetjes KElly
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|