Terug naar overzicht
Hey Peter,Ik ken geen DJ uit die streek, maar vind wel iets grappig: wij vieren ons feest een aantal deuren verder op dezelfde datum (in dansstudio Spillemaeckers)! We denken er trouwens aan om in 'jouw' hotel te overnachten na ons feest. Succes met je zoektocht verder!groetjesNip
Hey Peter,Probeer eens Disco Flash : ervaren DJ's die steeds met twee komen aan een ALL IN prijs. Je kan ze steeds mailen op hout1234@hotmail en/of bibi@hotmail.comGroetjes en succes !
vrijblijvend : www.dbmusicsolutions.be
Hallo Peter,Wij waren enkele weken geleden op een trouwfeest van vrienden in Deurne en daar was een zeer toffe DJ, speelt alle soorten muziek voor jong en oud.DJ Dany kan ik aan iedereen aanbevelen en zeker niet duur. Als U meer interesse hebt zal ik zijn telefoonnummer vragen aan onze vrienden.Groetjes Diane
Peter, De aanbevolen dj van het Dennenhof is dj Jan. Website: www.djjan.be Groetjes
Zoekt u nog steeds naar een dj ?mail me: kevinmaes@skynet.be
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda