Terug naar overzicht
Ik was recentelijk als videograaf in Carelshof. Prachtige locatie. Vriendelijk personeel.Bediening prima. Receptie verzorgd. Walkdinner krap. Hoofdschotel prima.SuccesFreddy
Wij vonden het een mooie locatie maar hoorden achteraf dat de bediening niet zo goed was, ik hoorde het van verschillende bronnen. Hun prijs ligt wel lager dan normaal, en dan vroeg ik mij idd af: het verschil moet toch ergens in zitten he?
Inderdaad...de bediening. Hun zwakke punt bleek ook op een nieuwjaarsfeest enkele jaren geleden. HEt eten was lekker maar zeker niet het beste dat ik al had gehad. Ik zou toch nog eens verder kijken want er zijn uitstekende alternatieven in de rgio Gent.Succes!
@ LienJe schrijft over enkele jaren geleden.Is het niet zo dat er sedertien een nieuwe uitbater is ?groetjesFreddy
wij trouwen volgend jaar en doen ons feest in Carelshof. We zijn eerst een paar keer op voorhand daar gaan eten op een zondag om de keuken te kennen en de bediening te observeren. Wij zijn tevreden en heel lieve mensen. De baas vind ik een beetje alternatief, maar dat vinden wij er net zo leuk aan.