Terug naar overzicht
www.imperialbrass.be Contacteer me gerust voor meer info!Vriendelijke groeten,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com
Hey TinneNeem zeker een kijkje op de site van http://www.amantes.be Zij waren 59 dagen geleden op ons huwelijk en het was adembenemend.Je kan ook een demo beluisteren op de site.Veel succes !!Sarah15*09*07
een absolute topper kan je vinden op www.davidenkoen.net .Geweldig meeslepende zang, gitaar en prachtig pianospel. En een uitgebreid repertoire om uit te kiezen waarbij je zelf ook nummers mag aanreiken die er niet op zouden staan.Veel succes!
Hey Tinne,Wij hebben ook voor Amentes gekozen.De demo's op hun site zijn gewoonweg prachtig !! Zeker eens gaan luisteren !groetjes,Liesbet 17/05/2008
Hey Tinne,Als je op zoek bent naar iets origineels moet je zeker eens gaan kijken op www.yune.be !Groetjes en veel succes bij de voorbereidingen,Ilse
Beste Tinne,Voor meer info over muziek in de kerk in de regio kempen. Contacteer me gerust via sofie.vandemierop@telenet.beGroetjes
www.duas.be Contacteer ons gerust voor muziek op maat. Verzoeknummers altijd welkom.GroetjesWouterDuas
Hey Tinne,Hou je van muziek met "soul"? Ga dan alvast eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Indien je geïnteresseerd bent kan je voor verdere info terecht op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534Nog veel plezier met de voorbereidingen!Jozefien
hallo Kijk maar eens op mijn website, ik kan alleen komen of met twee, luister maar eens naar mijn demo's Wij spelen alles en wij zijn zelf van lommel m.v.g. Davy valerio www.davyvalerio.be