TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
30-8-2008
|
13-11-2007 14:54:21
Hoi Dorien,
ben je van Herentals? Ik alleszins wel! Wij trouwen volgend jaar op 30 augustus in 't Daemshof in Noorderwijk. Hebben heel lang getwijfeld tussen 't Daemshof en den Eyck in Kasterlee, maar vonden uiteindelijk de zaal in Noorderwijk het mooist als ze klaarstond voor een feest. Ervaring heb ik enkel met de Hezehoef, ben hier eenmaal naar trouwfeest geweest en tweemaal naar personeelsfeest. Persoonlijk ben ik er niet wild van. Voornamelijk omdat je daar meestal dorst lijdt... Ze zetten geen wijn op tafel en komen veel te weining rond naar mijn mening.
Laat je weten wat je gekozen hebt?
Groetjes, Evelien.
|
|
Ines
3-10-2008
|
13-11-2007 15:25:26
Hey Dorien,
Wij trouwen op 3 oktober 2008 ook in het Daemshof in Noorderwijk. Heb daar een heel goed gevoel bij. Vooral hun dessertenbuffet schijnt de moeite te zijn: dat zeggen toch mijn ouders die er in februari van dit jaar naar het trouwfeest van een collega zijn geweest.
Verder ken ik de zalen die je opnoemt alleen van naam. Hof van Nazareth schijnt heel duur te zijn en ze hebben verschillende zalen, dus zit de kan er in dat je er met twee koppels tegelijk je feest houdt...
Heb ook goeie dingen gehoord over La Grange in Zandhoven en inderdaad ook Den Eyck in Kasterlee: daar trouwt een bevriend koppel van ons een week na ons.
Enfin, hopelijk heb je er wat aan. Veel succes met het zoeken!
Ines 3/10/2008
|
|
Evelien
30-8-2008
|
13-11-2007 16:01:18
Hey Ines,
de dessertjes zijn daar zo lekker omdat Wilfried en Marcella (de eigenaars) daar beiden voor gestudeerd hebben. Wij gaan er 25 november alvast hun zondagsmenu eens uitproberen om te zien hoe lekker hun eten is!
Groetjes, Evelien.
|
|
Ines
3-10-2008
|
13-11-2007 19:24:54
@Evelien,
I know en da's ook de reden waarom ik daar ook zo graag ons feest wilde geven. Ik ben nl. ne ongelooflijke zoetebek ;-)
Wij gaan het zondagsrestaurant ook uitproberen, maar dat zal niet meer voor dit jaar zijn, vrees ik: alle weekends in 2007 zitten al vol afspraken.
Je mag me altijd laten weten hoe het geweest was op in.jans@skynet.be
Veel succes nog met de rest van de voorbereidingen! Ines
|
|
Marie
13-6-2009
|
13-11-2007 23:03:16
Hey,
wij trouwen ook in het Daemshof! Ik zou daar toch zeker ook eens gaan zien, als jullie toch van Herentals zijn. Wij zijn ook langsgegaan bij het Hof van Nazareth, maar we vonden het daar meer een 'feestfabriek', minder persoonlijk enzo... en het feit dat je daar 2 feesten tegelijk hebt stoorde ons ook.
Groetjes!
|
|
Joke
19-4-2008
|
14-11-2007 8:33:10
Wij zijn bij de voorbereidingen langs geweest bij de Hezehoef, maar dat sprak ons totaal niet aan. Die man was erg onvriendelijk en zei zelfs dat de manier waarop wij ons feest wilden doen een slecht plan was! Ongeveer het laatste wat hij zei was: " Ja, en of je feest nu tot één uur 's nachts of twee uur 's nachts duurt, daar doen wij niet moeilijk over!" Tja, ofwel had hij het helemaal verkeerd voor (ik denk toch dat het wel wat langer zal duren dan dat!) ofwel snap ik zijn humor niet... Veel succes met de zoektocht!
|
|
emilie
|
14-11-2007 9:04:52
wij trouwen in Daemshof, maar ook 4 oktober. Sorry, deze zaal is dus reeds bezet :-)
|
|
Annelies
17-5-2008
|
14-11-2007 9:14:49
Hallo Dorien,
Wij zijn ook langsgeweest in de Hezehoef en haddden net dezelfde ervaring als Joke (onvriendelijk, wijsneus en brutaal) bovendien vond ik het niet leuk dat er tot 3 feesten tegelijk kunnen doorgaan en er maar een dunne wand tussen de zalen zit. In Daemshof ben ik ook een keertje naar een feest geweest. Hele mooie zaal en erg lekker. Alleen heb ik al van verschillende mensen gehoord dat als je 'grote eters' hebt (wat bij ons wel het geval zal zijn) het wat weinig is. Het Torenhof (over de abdij van Tongerlo) hebben wij ook bezocht. Hele mooie zaal (met piano) en verzorgd, supermooie ligging met grote tuin (met speeltuin en geitjes en hertjes). Alleen was de capaciteit van de zaal wat te beperkt. De Smoutmolen in Zoersel had bij ons echt de wauw-factor. Pas gerenoveerde zaal, supermooi en alles tiptop in orde. Maar net iets boven ons budget dus is het Hof ter Rielen in Kasterlee geworden. We voelden ons er direct thuis (lieve mensen) en ze hebben een hele grote grill in de feestzaal waar alles live wordt bereidt. Nog veel succes!!
Groetjes, Annelies
|
|
Antonietta
25-8-2007
|
14-11-2007 12:50:02
Amai, zoveel koppels die in het Daemshof trouwen!!
Wij zijn op 25/08/2007 getrouwd in het Daemshof (reeds 81 dagen gehuwd!!!!) :-) En ik heb er 1 woord voor: PERFECT!!
Alles was dan ook perfect, niet enkel het dessertenbuffet, maar vanaf de ontvangst TOT het einde van het feest!!
Onze dag was mooier dan wat we ons hadden kunnen voorstellen.... een echt sprookje, en het Daemshof speelt hierbij zeker een grote rol.
Succes allemaal en laat maar iets weten als jullie nog iets willen weten!
Dorien,
We waren ook gaan kijken bij het Hof van Nazareth en St Martinus. Persoonlijk vind ik Martinus veel aantrekkelijker. De zaakvoerder kende ook goed zijn vak ed. Hof van Nazareth zit met 2 zalen, en die vond ik allebei niet zo mijn stijl...
groetjes en succes! Antonietta 25/08/2007
|
|
Karolien
13-9-2008
|
14-11-2007 15:58:26
Hoi Dorien
In Hulshout heb je nog de Vlasschaard. Zitten al wel redelijk vol geboekt voor volgend jaar, maar prijs en locatie vielen heel erg goed mee.
groetjes Karolien
|
|
Peter
|
14-11-2007 20:24:41
Hoi Dorien,
ik zie dat er al veel reactie is geweest op je vraag; wat ons betreft is de beste feestzaal in de regio zeker en vast het Daemshof. De positieve reacties zijn zeker niet overdreven. Mijn vriend en ik zijn er al een paar keer naar een feest mogen gaan en het is er altijd TOP!!! Het eten is er superlekker, op sommige feesten zaken we net in een sjiek restaurant, zo mooi verzorgd, het dessertenbuffet is er zoals je nergens anders ziet en hun (vaste) DJ is een ongelooflijke ambiancemaker!!! Ik wens je veel succes in je zoektocht, maar je zou toch eens de moeite moeten doen om bij het Daemshof langs te gaan, ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen!!
Veel succes! Saartje
N.B.als ik mijn vriend ooit zo ver krijg dat hij wil trouwen, zal het zeker in 't Daemshof zijn!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|