TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
elke
15-5-2010
|
13-11-2007 18:38:50
Hey Beth,
Ik had hetzelfde voor. Eerste pasbeurt sprongen er 2 kleedjes van ian stuart uit! Maar wou ook nog een andere winkel doen. Heb dat nog kunnen regelen. Ze verkochten daar ook ian stuart en 'k moet eerlijk zeggen 'k ging er telkens weer naar terug! Eens je zo'n kleedje hebt aangetrokken lijkt al het andere 'gewoontjes' ... maar 'k zou wel nog een andere winkel doen, desnoods een winkel waar je sneller nog kan passen!
succes!
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
13-11-2007 19:44:51
Hoi!
Ik heb mijn Ian Stuart jurk besteld op 13 oktober, en mag voor de eerste keer gaan passen 26 maart. Dus inderdaad een kleine 6 maand later. Maar ik weet dat ik normaalgezien ook wat vroeger kon gaan passen (zo'n jurk maken kost eigenlijk 3 maand). Maar moet natuurlijk nog van Engeland komen. Ik ben bij Pierre-Yves geweest in Aalst.
Veel succes,
Lieselot 5/07/08
|
|
kelly
14-6-2008
|
13-11-2007 20:58:05
Hey Beth
Ik heb ook een jurk van Ian Stuart. Heb ze gekocht op 10 oktober en ik mag 19 mei gaan passen. Heb mijn jurk gekocht bij Cermo Fashion in Turnhout. Heel vriendelijke mensen daar. Mag ik vragen welke jurk je gekozen hebt, of is da een groot geheim? Ik heb 7 jurken gepast, de eerste was van Ian Stuart, de 2de ook, en al de rest van Linea Rafaelli. Die waren ook wel mooi, maar konden toch niet tippen aan de jurken van Ian Stuart. De prijsklasse ligt natuurlijk ook een pak hoger.
Groetjes Kelly
|
|
sarah
17-5-2008
|
14-11-2007 1:23:19
ik heb de mijne gekocht in juni en mag gaan passen in januari. moest van italie komen zeiden ze, maar denk dat het idd engeland is. Weet je wat het is denk ik. Die winkels wachten tot ze vb 10 jurken kunnen bestellen en bestellen niet kleed per kleed. Kwestie van goedkopere transporten, kortingen,..
|
|
sarah
17-5-2008
|
14-11-2007 7:52:44
zou je trouwens echt wachten op een winkel die in december open gaat? of zijn het mensen met ervaring in de sector? Ik denk dat een winkel met een groot verkoopvolume, veel sneller aan zijn kleedjes raakt moest het nodig zijn. Gevestigde waarden leggen toch iets meer gewicht in de schaal.
|
|
Nicole
20-9-2008
|
14-11-2007 12:18:50
Hoi,
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste pasbeurt gehad en ook gevallen voor een Ian Stuart. De levertijd is ook bij mij 6 maanden. Heb me nog even afgevraagd of ik nog verder moest kijken, maar diep in mijn hart wist ik dat ik toch geen mooiere jurk zou vinden...... Tip: Bij Koonings in Deurne (NL) hebben ze zowat alle merken zodat je in 1 winkel verschillende stijlen/jurken kunt passen.
Groetjes,
Nicole
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|