Terug naar overzicht
Beste Rob,Ik woon slechts enkele 100 meters verwijderd van het klooster (als ik naar buiten kijk van achter mijn pc zie ik het park rond het klooster)en ik vind dat een hele eer. Om maar te zeggen dat het daar heel goed is. Ik ben reeds een aantal keren naar hun evenement "Klooster op stelten" geweest wat zeker een aanrader is. Enkele weken geleden zijn wij door een leverancier van mijn ventje daar uitgenodigd voor een evenement met eten. Verrukkelijk. Heel goed qua eten en supervriendelijke bediening. Wij geven ons feest in de Waterhoek maar dit heeft niets te maken met het eten, enkel met het prijskaartje. Het lag iets boven ons budget en je moet een zaalhuur betalen.Als ik je met nog iets kan helpen laat je het maar weten.Groetjes,Sandra12/04/2008
Hoi hoiIk ben reeds getrouwd en heb ook als locatie aan het klosster gedacht. Maar het is inderdaad prijzig ik dacht voor een kleinere zaal te huren de prijs enkel voor de zaal op ong. 650 € zat.Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is maar ik vond het er een beetje over voor enkel een zaal.GroetjesEl
Beste Rob,Wij hebben het Sint-Jansbergklooster geboekt voor 12.07.2008. We hebben dit gekozen omdat vrienden van ons dit hadden aangeraden. Toen we gingen kijken waren we meteen gecharmeerd door de omgeving en de sfeer. Je hebt er een grote vrijheid om je feest helemaal op jou manier in te kleden. Wat het eten betreft waren onze vrienden erg enthousiast. De kok heeft ook een restaurant in Leuven (Cocoon, zijstraat van de Muntstraat) waar je kan gaan voorproeven. Je kan je menu volledig zelf samenstellen aan de hand van je budget. Het enige nadeel aan deze zaal is dat je per uur betaalt voor de drankjes per persoon, voor de rest zijn we tot nu toe erg tevreden.Groetjes,Beth