Terug naar overzicht
De zaal zelf ken ik niet maar traiteur Lassaut is echt super lekker! Wij gebruiken hem elk jaar bij ons sylvestergala & das altijd tip top in orde!Succes
Hallo,Ik ging naar een trouwfeest al bij Lassaut, maar dit viel wat tegen eigenlijk. Natuurlijk hangt veel van het moment zelf af, maar de gasten vb. die extra gevraagd waren voor enkel het dessertenbuffet moesten meer dan een uur in de koude buiten blijven staan wachten omdat wij nog niet klaar waren met eten. Ze kregen daar wel een glas, maar toch... Alles was wat te laat op schema, het eten te laat begonnen, dessertbuffet dan ook en uiteindelijk hebben ze pas rond middernacht de openingsdans gedanst. Alleszins veel succes met je zoektocht!Groeten,Sofie
Hoi ValerieWij zijn er langs geweest voor wat info en we kregen daar meteen een les protocol van 2 uur. De man die het daar runt is één van de beste meesterkoks van België en hij is nog hofleverancier geweest. Ik voelde me niet echt op mijn gemak bij hem. Hij doet het nogal graag volgens de oude traditie en van buffetvorm moest hij al helemaal niets weten. Een echte prijsofferte of brochure hebben we niet gekregen, alleen een prijsindicatie en die lag een stuk hoger als alle zalen die we gedaan hebben (en we hebben een stuk of 10 zalen bezocht).Maak eens een afspraak en kijk zelf wat je er van vindt. Smaken verschillen natuurlijk.groetjsKarolien
@KarolienIk herken de protocolaire 2 uur en de hoge prijs meteen. Ook wij gingen indertijd kijken naar deze zaal, maar het super stijve gedoe was ook niet aan ons besteed. Maar zoals je zegt, smaken verschillen...Groeten