Terug naar overzicht
Ik ben vorige week bij jet air geweest en heb boeken van deze zomer meegekregen. De nieuwe zomer komt bij hen pas in januari uit. Persoonlijk is dat voor ons ook laat
Hoi tania, ja de voorlopers van jetair, riu en thomas cook zijn binnen, vip en pegase nog niet , andere ook niet, nog dikke maand wachten ongeveer!
Hey,De Jetair Bestsellers is uit en ook de speciale Turkije-brochure, maar je kan altijd de brochures van deze zomer raadplegen en een optie nemen voor volgende zomer, die is vrijblijvend en kan je bij het verschijnen van de nieuwe brochure veranderen indien je dit wenst.Groetjes,Sylvie
ik wou ook eerst via uniglobe gaan en dan die huwelijksreislijst. Ik heb WEKEN gewacht op een offerte. Uiteindelijk ben ik dan naar een ander reisbureau gegaan en daar hadden ze op 2 dagen een heel pakket + trouwpakket + vluchten die ze via uniglobe niet konden boeken
Van Sunjets weet ik dat ze pas op 18 december beschikbaar zijn. Andere TUI-bedrijven zullen in dezelfde periode liggen.Bestsellers van JetAir is er al wel, die hebben we al doorworsteld.GroetjesKarlowww.080808.tk