Terug naar overzicht
hey Lore,Ik weet niet of het echt jazzy is, maar de openingsdans van vrienden van ons was "My first, my last, my everything" van Barry White, vond het heel leuk!
Misschien in ter repertoire van Norah Jones, Katie Melua en Michael Bubble.Dat is die stijl als ik mij niet vergis maar ik weet niet direct een liedje dat over de liefde gaat. Als je wil kan ik wel eens opzoeken in mijn collectie.Groetjes,Sandra12/04/2008
wij hebben de band deja vu op ons huwelijkwww.jazzlounge.nl misschien staat er op hun site iets dat je kan beluisteren
Hoi Lore,We hebben een paar dagen gelden een jazz CD gekocht, misschien staat hier iets tussen:I don't kow why - Norha JonesIt had to be you - Harry Connick JrLet there be love - Nat King ColeLet's stay together - Aretha FranklinFly me to the moon - Perry ComoStand by me - Ben E KingMad about the boy - Dinah WashingtonCome fly with me - Frank SinatraOf anders eens kijken tussen de "klassiekers": Ella Fitzgerald, Louis Armstrong, Roberta Flack, ...Of op amazon.com of youtube op zoek gaan naar een jazz CD. GroetjesKristel
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er echt al veel liedjes nu op YouTube beluisterd en een paar leuke gevonden. Nu ben ik eens nieuwsgierig wat mijn fiancé er van vindt ;-)Groetjes,Lore