Terug naar overzicht
het is juist, ik ben er vergeten bijschrijven dat ik van nevele ben. Das tegen gentBedankt evelien
Dag Evelien, een feestzaal zoeken die de accommodatie heeft om bij slecht weer toch binnen te kunnen vieren, en bij goed weer: dat de viering in hun tuin kan!Zo doen wij vele vieringen en t is altijd leuk.goedeherder.be
Dag Evelien,In de tuin kan je bij slecht weer natuurlijk een kloeke partytent voorzien met de nodige beveiligde electrische aansluitingen, maar dan mis je het 'buitengevoel' en word je flink gehinderd door mogelijk getik van de regen.Heb je al - aangezien je in de buurt van Gent woont - gedacht aan een prachtige historische locatie? Op de website van de Stad Gent vind je onder de informatie over stadsgebouwen een hele lijst met schitterende locaties.Samen met mijn man organiseer ik op zo'n locatie binnenkort een alternatieve, gepersonaliseerde viering voor een koppel. Als je dat wenst kan ik je ook een lijst met alternatieve adressen (privézalen) toesturen om inspiratie uit op te doen.Veel plezier met de planning!Groetjes,Kathleen ('Eens in je leven')