Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maxim's couture

14-11-2007 14:06:10
Hey toekomstige bruidjes,

Weet iemand welke merken Maxim's couture heeft in aarschot? Ik heb ergens gelezen Linea en rembo ...
Ik heb op internet al eens rondgekeken en ik vind verschillende merken heel mooi maar dat maakt het er niet gemakkelijker op en dan ook nog de 'lange' wachttijden voor een afspraak. Jullie kennen ongetwijfeld het probleem ...

Cathy
21/06/2008

Cathy
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 819

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik14-11-2007 14:26:43

Hey,

Mijn kleed komt van Maxim's Couture in Mechelen. Ik ben het eind augustus gaan kiezen, en er was absoluut geen sprake van lange wachttijden, maar ja, nu is wel een drukke moment met de nieuwe collecties he. Ik heb een kleed van de nieuwe collectie van Pronovias. Ze hebben er al zeker Pronovias, Linea, Marylise,... Ik ben er vooral naartoe gegaan om Marylise te passen, had tevoren al eens Pronovias in een andere winkel gepast. Uiteindelijk ben ik bij mijn eerste keuze gebleven, maar heb ik het toch daar besteld, omdat je niets hoeft bij te betalen voor retouches.

Succes, geniet ervan!

Tania

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik14-11-2007 14:45:32

Hallo,

Ik heb mijn trouwkleed gevonden bij Maxim's couture in Aarschot. Naar mijn weten hebben ze er Linea Raffaëlli, Rembo, Marylise, Nicky Vankets, Pronovias, Oni-Onik, Mathyro, Creation Jolie en Cymberline. Je kan altijd eens op de website gaan kijken, daar zal je ze wel terugvinden, denk ik. www.maximscouture.be

Groetjes,
Sofie

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik14-11-2007 15:47:35

Hoi, mijn trouwkleedje komt ook van bij Maxim's in Aarschot. Ze hadden er echt heel veel keuze, de merken weet ik niet, ik heb daar ook niet echt op gelet, heb gewoon een kleedje gekozen wat ik mooi vond :-). Van lange wachttijden waren er bij mij ook geen sprake, en de bediening was echt super!! Zeker een aanrader!

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik14-11-2007 19:23:09

Hallo

Mijn kleedje heb ik daar ook gekozen. Heel vriendelijke verkoopster, veel keuze en ze maken alle tijd voor je. Heb daar ook mijn juwelen gekocht!
Groetjes

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...