Terug naar overzicht
Hey,Mijn kleed komt van Maxim's Couture in Mechelen. Ik ben het eind augustus gaan kiezen, en er was absoluut geen sprake van lange wachttijden, maar ja, nu is wel een drukke moment met de nieuwe collecties he. Ik heb een kleed van de nieuwe collectie van Pronovias. Ze hebben er al zeker Pronovias, Linea, Marylise,... Ik ben er vooral naartoe gegaan om Marylise te passen, had tevoren al eens Pronovias in een andere winkel gepast. Uiteindelijk ben ik bij mijn eerste keuze gebleven, maar heb ik het toch daar besteld, omdat je niets hoeft bij te betalen voor retouches.Succes, geniet ervan!Tania
Hallo,Ik heb mijn trouwkleed gevonden bij Maxim's couture in Aarschot. Naar mijn weten hebben ze er Linea Raffaëlli, Rembo, Marylise, Nicky Vankets, Pronovias, Oni-Onik, Mathyro, Creation Jolie en Cymberline. Je kan altijd eens op de website gaan kijken, daar zal je ze wel terugvinden, denk ik. www.maximscouture.be Groetjes,Sofie
Hoi, mijn trouwkleedje komt ook van bij Maxim's in Aarschot. Ze hadden er echt heel veel keuze, de merken weet ik niet, ik heb daar ook niet echt op gelet, heb gewoon een kleedje gekozen wat ik mooi vond :-). Van lange wachttijden waren er bij mij ook geen sprake, en de bediening was echt super!! Zeker een aanrader!
Hallo Mijn kleedje heb ik daar ook gekozen. Heel vriendelijke verkoopster, veel keuze en ze maken alle tijd voor je. Heb daar ook mijn juwelen gekocht!GroetjesWendy