Terug naar overzicht
Wij trouwen in het Kastanjehof te Pellenberg. Is wel met catering inbegrepen, maar doenbaar qua prijs. Andere optie was De Venkel in Kortenberg, ook met catering. Andere zalen waren ofwel al volzet of te duur....Succes!
Hoi ElineMisschien is Semcom in Keerbergen iets voor jullie.Ik ben er zelf niet gaan kijken, maar ze hebben wel een website waar je al een eerste indruk kan opdoen. Volgens mij kan je hier je eigen catering verzorgen.groetjesKarolien
gebruik de zoekfunctie van het forum eens (helemaal bovenaan de pagina): ik heb ergens in oktober een heel overzicht van de zalen gepost waar wij zijn gaan kijken
Beste,Aan onze zaal was wel een traiteur verbonden. "De Lemenhoek" OLV Waver! Ruime zaal, veel plaats, dansvloer en supergoed en uitgebreid eten en dessertbuffet! Een aanrader!!!Groetjes Petra
Kunnen er nog mensen reageren?? Liesbeth waar moet ik dat precies vinden?? liefs eline
Hoi Eline, Misschien moet je het Lindenhof in Tremelo-Baal eens contacteren! Prachtige zaal en goede service.
Ik zou zeker niet naar Kasteel den Brandt gaan dat is echt veel te klein wij moesten zelfs mensen in een andere zaal zetten...Wij gaan nu kijken naar La Riva,Horta,rivierenhof en domein martinus!Heb je al iets ondertussen gaan bekijken in Antwerpen?Debby8/8/2009