TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
steven
20-6-2009
|
15-11-2007 6:17:16
wij trouwen op 20 juni 2009 en wij zijn er beiden heel erg met bezig.
Groeten Steven
|
|
Tania
3-5-2008
|
15-11-2007 8:15:18
Hey,
In februari 2007 vroeg mijn verloofde mij ten huwelijk, en we trouwen 3 mei 2008. Er zat dus ook een hele tijd tussen, de teller begon hier flink over de 300 dagen. Nu zitten we nog op 170 dagen, en het is cliché, maar het gaat veel sneller dan je denkt. De grote dingen waren al geregeld, en we hadden het gevoel nog "keiveel" tijd te hebben voor een aantal andere dingen, zoals uitnodigingen, ringen enz. Plots is dat nu allemaal de moment! Heel grappig. Dus niet wanhopen, ik was er eigenlijk in het begin ook meer mee bezig (in mijn hoofd dan), als je een aantal zaken op een rij hebt, dan val je er zo wat in.Ik denk wel dat binnenkort de zenuwen gaan beginnen komen, want je hebt zo de neiging om te denken dat je nog vanalles kan doen in maart en april, maar dan is het natuurlijk wel zover he! Ben heel erg benieuwd. Het leuke is dat de beide families ook heel erg meeleven.
Dus geniet ervan zou'k zeggen, want ook al hebben wij nog even te gaan, ik weet nu al dat het snel voorbij zal zijn!
Groetjes,
Tania
|
|
Sarah
20-9-2008
|
15-11-2007 9:29:18
Hoi,
Niet zolang maar ik moet toch ook nog wachten tot 20/09/2008 hoor, ik ben er dag en nacht mee bezig en voor mij kan het niet snel genoeg gaan nu hoor, ik heb er lang op moeten wachten, mijn vriend en ik zijn nu 7,5 jaar samen, hebben 2 schatten van dochters, een eigen huis en nu was trouwen de kers op de taart e, ik geloof je dat je ongeduldig bent hoor, ikk ben dat ook
Alvast heel veel plezier en succes met de planning e
groetjes saartje
|
|
Sarah
20-9-2008
|
15-11-2007 9:29:24
Hoi,
Niet zolang maar ik moet toch ook nog wachten tot 20/09/2008 hoor, ik ben er dag en nacht mee bezig en voor mij kan het niet snel genoeg gaan nu hoor, ik heb er lang op moeten wachten, mijn vriend en ik zijn nu 7,5 jaar samen, hebben 2 schatten van dochters, een eigen huis en nu was trouwen de kers op de taart e, ik geloof je dat je ongeduldig bent hoor, ikk ben dat ook
Alvast heel veel plezier en succes met de planning e
groetjes saartje
|
|
Katleen
6-9-2008
|
15-11-2007 9:53:58
Ik trouw pas op 06/09 en droom er ook vaak van. Ben er alleszins elke dag mee bezig! 't Kan ni rap genoeg gaan ;-)
Katleen
|
|
inge
|
15-11-2007 11:12:31
hey,
wij trouwen op 25/05/2009... dus ook nog een heel eindje....
succes!!
|
|
LEEN
6-9-2008
|
15-11-2007 11:17:33
mag ik eens vragen waarom jullie die datum zoooo lang vooraf al vastleggen. als jullie nu al weten dat jullie willen trouwen, waarom dan niet volgende zomer ipv de zomer van 2009?
|
|
bjorn
20-12-2008
|
15-11-2007 11:19:24
Hallo,
Wij trouwen op 22/02 voor de wet. Dan zijn we al man en vrouw. Maar het feest is pas op 20/12. Dus ook nog een tijdje... Maar ben er ook veel mee bezig, hoor.
|
|
evi
4-7-2009
|
15-11-2007 11:24:35
hey leen
wij zijn vollop bezig met onze tuin en zal volgend jaar helemaal in beslag nemen, daarom hebben we beslist het jaar erop te trouwen groetjes
|
|
Mieke
|
15-11-2007 13:12:57
Dag Evi,
Ik ben blij dat er nog iemand zo "bezeten" is als ik door het hele trouwgebeuren. Ons huwelijk is gepland op 27 juni 2009. Een weekje voor jullie dus. Wij hebben op dit ogenblik nog niets definitief vastgelegd eigenlijk maar we hebben wel al een optie op twee zalen tot eind januari. Mijn vriend en ik hebben wel al een trouwdatum maar hij moet mij eigenlijk wel nog "officieel" ten huwelijk vragen, hopelijk zo snel mogelijk... ;-) Hij is daar ook niet zo erg mee bezig hoor met onze trouw, da's typisch voor de meeste mannen denk ik. Hij laat alle voorbereidingen aan mij over maar eigenlijk vind ik dat totaal niet erg... Hij zal wel meegaan om de feestzaal te gaan kiezen omdat dat toch wel belangrijk is vind ik, maar voor de rest is hij eigenlijk overal redelijk gerust in. Och ja, da vind ik (op dit moment) nog niet echt een probleem. Mijn grootste "zorg" bij heel de trouw is dat ik vrees dat ik geen trouwkleed naar mijn smaak zal vinden. Alsof dat het belangrijkste is eigenlijk... Het is een luxeprobleem hé maar ja, ieder bruidje wil er volgens mij opperbest uitzien op haar trouwdag hé.
Als je dat ziet zitten, kunnen we misschien elkaar op de hoogte houden hoe ver we zitten? Laat anders gerust je e-mailadres achter.
Nog veel voorbereidingsplezier!
Groetjes, Mieke 27-06-09
|
|
Ann
9-9-2009
|
16-11-2007 9:32:30
Hey Evi! Ook ik moet mijn geduld nog lang op de proef stellen. Wij trouwen pas op 07-08-09. Maar zo heb ik wel de kans om alles zelf tot in de puntjes te regelen. Als er belangrijke beslissingen moeten genomen worden komt mijn verloofde wel mee, maar voor de rest laat hij mij heel vrij. Makkelijk dus... Groetjes een ongeduldig bruidjes
|
|
s
|
16-11-2007 16:19:14
hallo wij zijn deze week de zaal en het gemeentehuis ook gaan vastlegge. wij trouwen ook pas 20/06/09 eerst wilde we trouwen als we 5 jaar samen waren maar door de bouw is dat wat misgelopen, uiteindelijk hebben we nu beslist dat we dan trouwen (toevallig zijn we nadien achtergekomen dat het dan ze jaar en zes weken is) maar dan moet ons stekje toch klaar zijn. @ steven uit welke streek ben jij? ik dacht in de week ook dat wij de enigste zijn maar als je dat hier zo ziet zijn we niet alleen fijn! groetjes allemaal
|
|
evi
4-7-2009
|
17-11-2007 12:15:06
hey mieke
mijn email is nico.neut@telenet.be ik zou graag in contact blijven dan kunnen we elkaar op de hoogte houden é
gr
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|