Terug naar overzicht
KatrienIk vind dit een prachtig nummer. Ik denk dat als je een beetje kan slowen dit geen probleem kan zijn. Heb je beide linkervoeten dan is het misschien net iets te snel. Je kan misschien eens nagaan of dit nummer niet gecoverd werd en in een tragere versie van bestaat... ik weet het niet zeker maar dacht dat hiervan een r&b nummer gemaakt was.Groetjes ellen21-06-08
Karolien,Als jullie dj een beetje een deftige installatie heeft is de snelheid van een nummer eenvoudig aan te passen.via de cd spelersPitch ... maar dan gaat de key van je nummer naar beneden.Tempo ... je vertraagt het nummer maar de key blijft hetzelfde.als de cd speler geen tempo heeft zijn er mengpanelen die de key kunnen aanpassen.en je kan zonder problemen slowen op hungry eyesgroeten, dj LeBart
hallo,wij hebben soortgelijk probleem: wij hebben iets met the theme song van Dirty dancing. I had the time of my life. Als je kijkt naar de film weet je al genoeg. Daarom dat we gaan proberen er een mix van te maken met andere dansbare liedjes... maar lessen wou ik ook niet nemen. had al wat opzoekingswerk verricht en blijkt dat een privé leraar ong 35 euro per uur kost. pffgroetjescindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Bij ons is het het nummer Time of My Life uit Dirty Dancing (toevallig onze eerste dans samen en die film was dé film voor mij vroeger, ken hem vanbuiten haha) We hebben zelf thuis al eens geoefend en het lukte aardig maar we gaan toch lessen nemen. Heb al info gevraagd bij dansscholen en gezien we beiden wel gevoel voor ritme hebben zouden we de dans op max. 2u moeten kunnen aanleren.De danspasjes van Hengry Eyes zijn veel duidelijker te zien en niet zo heel moeilijk denk ik en als het jullie nummer is, zeker doen! Ik vind dat nummer zeker ook niet te snel als openingsdans. Ik heb irl en op You Tube al wel wat stevigere nummertjes gezien als openingsdans :-)