Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versieren van feestzaal

15-11-2007 9:25:39
Hallo,

Wij trouwen op 20/09/2008, dus nog even tijd e, we hebben onze zaal vastgelegd, ons feest zal doorgaan in de parochiezaal bij ons in het dorp, ik zou het daar graag wat aangenaam en mmoi maken, heeft er iemand ideeën? Let wel op ik mag geen nagelstjes of duimspijkers gebruiken, vandaar dat ik niet goed weet hoe ik het gezellig maak

Alvast bedankt Saartje

Sarah
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1307

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik15-11-2007 9:30:41

Met ballonnen kan je veel doen. Trosjes met heliumballonnen maken bijvoorbeeld die je dan met zandzakjes aan de grond houdt.

Groetjes,
Sofie

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik15-11-2007 11:33:09

Let wel op de brandveiligheid. In parochiezalen gelden vaak strikte normen wat wel en niet mag kwa versiering.
Best eerst eens informeren voor je aankopen gaat doen!

Grts,Katleen

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik15-11-2007 13:35:58

Hallo,

Wij geven ons feest ook in een parochiezaal en gaan het dus ook zelf wat versieren.
Bij de AVA hebben ze heel veel wat je kan gebruiken op een trouwfeest en andere.
Wij nemen ballonnen en gaan daar ook trosjes van maken en ze hebben ook heel leuke slingers enzo.
Als ik van u was zou ik daar eens gaan kijken. En dan krijg je heel veel ideetjes als je voor het rek staat.
Vb. Wij gaan gewoon wit tafelpapier nemen en en over de middenstrook gaan we dan van die witte en rode papieren hartjes strooien en van die zilveren confetti met tekst just maried.
En dan gewoon afwisselend een bloempotje of een theelichtje. Maar kan nog een beetje veranderen. Maar we hebben dit al eens gezien bij een feest en dat was heel leuk.

Succes ermee é,
Evi
08/08/2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-11-2007 16:09:11

je moet eens op www.feratius.be kijken. ik heb net haar boek gekocht. Daar staan wel mooie dingen in!

Katrien
24-5-2008
 Meld misbruik6-1-2008 1:58:12

Hallo Saartje,

Ik heb vorige week nog iets leuk in de Blokker gevonden voor de tafels te versieren. Het zijn bollekes die van kleur veranderen. Je hebt deze ook in vierkantjes en hartjes. Zeer mooi als ze het licht dimmen bij je openingsdans.

groetjes,

Katrien

Katrien
24-5-2008
 Meld misbruik6-1-2008 1:58:26

Hallo Saartje,

Ik heb vorige week nog iets leuk in de Blokker gevonden voor de tafels te versieren. Het zijn bollekes die van kleur veranderen. Je hebt deze ook in vierkantjes en hartjes. Zeer mooi als ze het licht dimmen bij je openingsdans.

groetjes,

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...