Terug naar overzicht
Met ballonnen kan je veel doen. Trosjes met heliumballonnen maken bijvoorbeeld die je dan met zandzakjes aan de grond houdt.Groetjes,Sofie
Let wel op de brandveiligheid. In parochiezalen gelden vaak strikte normen wat wel en niet mag kwa versiering.Best eerst eens informeren voor je aankopen gaat doen!Grts,Katleen
Hallo,Wij geven ons feest ook in een parochiezaal en gaan het dus ook zelf wat versieren.Bij de AVA hebben ze heel veel wat je kan gebruiken op een trouwfeest en andere.Wij nemen ballonnen en gaan daar ook trosjes van maken en ze hebben ook heel leuke slingers enzo.Als ik van u was zou ik daar eens gaan kijken. En dan krijg je heel veel ideetjes als je voor het rek staat.Vb. Wij gaan gewoon wit tafelpapier nemen en en over de middenstrook gaan we dan van die witte en rode papieren hartjes strooien en van die zilveren confetti met tekst just maried.En dan gewoon afwisselend een bloempotje of een theelichtje. Maar kan nog een beetje veranderen. Maar we hebben dit al eens gezien bij een feest en dat was heel leuk.Succes ermee é,Evi08/08/2008
je moet eens op www.feratius.be kijken. ik heb net haar boek gekocht. Daar staan wel mooie dingen in!
Hallo Saartje,Ik heb vorige week nog iets leuk in de Blokker gevonden voor de tafels te versieren. Het zijn bollekes die van kleur veranderen. Je hebt deze ook in vierkantjes en hartjes. Zeer mooi als ze het licht dimmen bij je openingsdans.groetjes,Katrien